Alla inlägg den 24 januari 2009

Av S - 24 januari 2009 21:10

Sådär ser kvällen ut här på Norrmalm.

En cola, godis, 3 filmer och Chunky Monkey! ;D

Middag blev det på Viktoria, mumma! 

Hej svejs!

Av S - 24 januari 2009 18:33

Jotack, jag måste vara den mest förvirrade av oss alla idag, och några dagar bakåt. [;

Förklaringen kommer lite längre ner. :P 


Har varit på stan med Anna idag iallafall, Tuva var hemma med pappa Mattias så vi tog en fika och vandrade runt i lugn och ro. [: 

Fikade på nåt Italienskt café på Kyrkogatan, kommer inte ihåg riktigt vad det hette, men gott fika var det iaf. 

Efter fikat strosade vi runt på stan tills klockan var nästan 17! Jag hittade inget alls faktiskt, Anna hittade väl en tröja till sig själv, sen blev det små tjejkläder på Lindex, galet billigt pga rean. [: 

När vi gick omkring där så pratade vi om saker som att gå ut å äta och sånt, bara rent allmänt, så då kom jag på att jag kanske skulle fråga om hon ville följa med oss tjejer nästa lördag då vi ska bowla och sådär, bara det att jag sa fredag till Anna. Har jue ändrat till lördag, men varje gång jag pratar om det där så blir jag så förvirrad! Sagt fel dag 2 ggr den här veckan och varit bombsäker på att det är rätt. :P 

Aja, sa till Anna att vi kanske kan gå å äta nåt iallafall på fredag, 2 dagars god middag på stan gör inte mig nåt. [; 


Nu tänkte jag lägga mig och glo på teve tills hjärtat slutar, då ska vi gå å äta på stan, vi har dock inte kommit på vart än, det löser sig väl. :P

Av S - 24 januari 2009 10:58

Blee..

Så var det lördag då.. Pierre åt frukost med mig sen så gick han på jobbet. 

Här sitter jag och har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. ]: 

Ingen som vill leka? 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards