Alla inlägg den 28 januari 2009

Av S - 28 januari 2009 19:36

Hejsan hopp!

Nu har det gått några dar igen, sorry, men jag har haft fullt upp!


I söndags när jag skulle ta tag i städningen så dröjde det inte länge förrän Pierre kom hem från jobbet, han jobbade jue endast eftersom det fanns administrativt(?) jobb, eftersom han hade ont i halsen o lite taskig röst, så när det jobbet var slut så hade han inte så mkt mer val än att sjukanmäla sig resten av kvällen, så vi åkte ut till Willys i Birsta med Robin och handlade hem lite mat till kyl och frys. Sen åkte vi hem och la oss framför en film. 


I måndags jobbade jag jue som vanligt, åkte på stängning också eftersom det var sjuk personal. Hjärtat kom ut och hämtade mig strax efter 17, osså drog vi ut till Birsta. Det blev en ny byrå på Ikea och ett par nya skor till mig! (tror hjärtat lockat fram min skomani igen) Middag blev det på Biteline innan vi åkte hem så jag fick skruva lite byrå. [: 


Igår då, åkte hem och skruvade mer byrå efter jobbet, när P slutade så skjutsade vi bort den gamla till mammas grovsopor eftersom det inte finns några här. Lillasyster passade på att åka med till Nacksta för att hämta lite saker hon också, osså var bror där, kul o se han en snabbis. 


Idag slutade jag tidigt, sköönt! 

Åkte in till stan och mötte upp Pierre, Julle, lillasyster och en kompis till henne, gick runt på stan och kikade på allt möjligt, lite smått och gott fick följa med hem också. Middag blev det på McD, jag vet, mkt skräpmat den här veckan, men det har faktiskt blivit så med allt som gjorts och tagit tid. ]: (idag blev det dock för att slippa äta själv då hjärtat började jobba 16)

Nu sitter jag här, har plockat med lite grejjer här hemma nu, och dammsugit, jäklar vilket drag det blev när dammsugarn fick en ny påse. [; 

Har inte städat klart på långa vägar, men det syns iaf. :D 


Idag kommer Johan upp också! Jippie! :D 


Skapa flashcards