Alla inlägg den 3 mars 2009

Av S - 3 mars 2009 19:22

Hejsan hoppsan!


Nätet här hemma är inte som det ska riktigt, försvinner när det känner för det typ, så vi har inte haft nät sen i förrgår nu tror jag. ]: 


Igår var vi jue till Stockholm iallafall! 

Jag och hjärtat hämtade upp lillasyster Stina och hennes Johannes vid 7 på morron, osså blev det Donkenfrukost innan vi styrde kosan söderut. [: 

Framme var vi väl vid 11.30, men så tog det en extra stund att hitta parkeringshus, vilken skillnade det kan vara.. inte alls lika bra skyltat för såna som i Gbg. 

Iallafall så strosade vi runt i butikerna på Söder som vi hade lagt på schemat, sen blev det lunch på Burger King innan vi gick genom Gamla stan in mot "staden". 

Haha, på vägen in så gick vi jue även förbi slottet, var liksom på "innergården" innan man kommer in i riktiga slottet, där passade jag på att dömma ut kungens bilkörning tydligen. ;P Det kom två bilar och körde där, och naturligtvis så påpekar jag snabbt "Men, får man köra här inne!?!", svar på det blev "Men det var jue han, alltså kungen och drottningen!" Hehe,han får nog köra där iallafall. [;

Blev en låååång runga på stan, och en fika inne i Sthlm innan vi gick mot bilen igen vid 18-19 nån gång, ont i fötterna hade vi nog allihopa, men det får vara värt det när man får göra nåt utöver det vanliga en dag. [: 

Middag blev det på en liten restaurang i Uppsala innan vi på riktigt styrde kosan norrut igen, i snöyran. ]: Alla som känner mig vet hur åkrädd jag är på vintern, så det var verkligen ingen hit kan jag lova, men vi kom jue hem hela iallafall så det måste jue ha gått bra. [; 

Nu ska jag bara visa er den fina Rocaweartröjan jag hittade på Gulan, sen ska jag börja med varma mackor tills hjärtat kommer hem från jobbet. [: 


 

Bilderna har jag lånat från gulanstore.se [: 

Hittade även en fin Pumatröja som fick följa med hem, men hittar ingen bild på den nånstans. :P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards