Alla inlägg den 19 mars 2009

Av S - 19 mars 2009 14:28

Nu blev ni allt förvånade va? När ni kikade in här osså har jag skrivit! [;


Underbart humör är jag på, man blir som det när det är sånt härligt väder ute! Och jag har även haft turen på min sida och slutat tidigt 2 dagar irad, hur bra som helst jue. 

Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills vi flyttar, jag längtar som en tok kan jag lova, hjärtat däremot är nog mer eller mindre tokig på mig som började packa så fort jag fick kartonger. [; 

Iofs måste det vara rätt skönt, nu är allt packat förutom sånt som inte går att packa än, det är jue hur bra som helst. Det som kommer bli jobbigt är jue att bära allting, och att flänga runt hos alla föräldrar och hämta saker, det är jue då så att dom inte direkt bor i närheten av varann.. Vi har min pappa i Lucksta, Pierres pappa i Matfors, min mamma i Nacksta och Pierres mamma i Granloholm, visst låter det lockande att hämta saker hos alla?! 


Nu hade jag faktiskt tänkt att skriva ett långt inlägg, men jag kommer inte på så mkt mer att säga, det rullar på som vanligt med jobb och allt sånt, det händer inte så mkt mer här. Eller, jag var jue faktiskt ut i lördags, blev Aveny med syrran för att kika på Veronica Maggio, hon är bra. [: 


Nu ska jag hitta på nåt annat att göra. 

Hörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards