Alla inlägg den 18 april 2009

Av S - 18 april 2009 09:27

Hej hopp på er där ute, nu är jag här igen! :P 


Måste jue alltid kika när jag bloggade senast och se om det hänt nå skoj sedan dess. ;P 

Påskhelgen var vi jue lediga, Leija kom aldrig, eller.. hon och Emma kom och åt middag med oss när dom skulle hämta Jacob, men vi bestämde att hon skulle komma en annan gång ist. 

På lördan skjutsade vi hem Julle till sin mamma, vi tog en sväng i Birsta efteråt för att handla lite smått, sen drog vi hem och började göra oss klara tror jag, blev jue utgång på kvällen. 

Diana kom hit, osså nå arbetskompisar till hjärtat, lite senare kom Anna och Loppan också. Vi gick ner på Olles, men några hade nog svikit oss med planer om Aveny redan innan vi gick... 

Såklart blev det nattamat när vi gick hem så vi köpte med oss varsin pizza. :D


Söndagen blev rätt lugn, Anna kom hit så vi käkade Sibylla, sen blev Talladega Nights i soffan efter det. Anna åkte hem och vi slöade lite till innan jag fick för mig att vi skulle åka till Matfors och äta mjukglass, så vi hämtade upp Mats och åkte ut. :D 

På vägen hem så kom vi på att vi skulle grilla, så det blev så också! Yummie! 


Våran lediga måndag spenderades i Nacksta för Pierre skulle tatuera sig mera, måttligt road var jag.. satt där i nästan 6 timmar och kollade i tidningar och sånt, men nästa gång är det min tur! :D 


Arbetsveckan har gått rätt snabbt eftersom det var en dag kort, vissa dagr går jue fortare än andra också. I tisdags var vi jue till stan med jobbet och handlade till vårt akvarium, osså blev det lunch på McDonalds. :D

Igår var det så lite barn på jobbet så jag blev hemskickad 1,5 h tidigare, alltid skönt på fredagar. :D 


Jag och hjärtat tog en sväng på stan för att handla doppresent och handla hem lite som behövdes. 

När vi kom  hem så såg jag att hjärtat ställt iordning skorna.. "Men, märker du inget mer?" Jag gick på toa och sen undersökte jag lite, han hade jue dammsugit och torkat golven! Jag har världens bästa här hemma jag! [: 

Till middag blev det varma mackor och sen kikade vi på film, jag såg väl en halvtimme-timme iallafall innan jag somnade. ;D 


Uppe med tuppen idag, vaknade 6.55 och klev upp.

Gjorde iordning lite frukost till mig som jag intog i soffan när jag plöjde igenom några The Hills-avsnitt. Skön början på dagen. [: 

Vet inte vad jag ska hitta på nu riktigt, vänta på att hjärtat slutar, då ska vi på dop. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards