Alla inlägg den 17 maj 2009

Av S - 17 maj 2009 13:06

Hejsan hopp!

Vet ni? Idag fick jag sovmorgon!! Jag vaknade till när hjärtat klev upp, sen somnade jag om och vaknade exakt 10.00 Vet ni hur skönt det var!? [:


Igårkväll så åkte vi och åt middag på Max när hjärtat kom hem från jobbet, sen direkt när vi var klar där så hann vi bara hem med bilen så kom Leif och Marie och hämtade oss också drog vi ner till Huddik. 

Mycket bilar och mycket folk var det, man såg väl några man kände igen men inte nå spec mkt. Kul var det, jag som tycker det är mysigt att åka iväg sådär bara en kväll. [: 

Hemma var vi igen strax före 00, då såg jag sista röstningarna på Eurovision innan jag tänkte sova, hjärtat tycker inte om schlager så han la sig och sov på en gång. När det var min tur så var jag pigg, så jag gick ut och la mig i soffan för att inte störa hjärtat där jag låg och vred på mig hela tiden.

Somnade till slut iaf..


Idag har jag inte gjort så mkt alls, ätit lite frukost och spelat lite typ. Klockan går så fort när man sitter och spelar så jag ska strax börja plocka och städa lite här, det behövs lite. :P 


Förresten.. i fredags bokade syster Emma 2 stugor i Leksand i sommar, så nu är det klart att vi kommer iväg en helg iaf. Det ska bli mysigt. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards