Alla inlägg den 21 maj 2009

Av S - 21 maj 2009 09:51

Ja, det regnar jue inte nu, men igår gjorde det minsann det, och åskade! Läskigt!

Jag slutade tidigt igår så var hemma vid 14, satt hemma och grejjade lite för att sedan gå ner på stan och möta upp Roija. Innan hon kom så hann jag inhandla hårfärg, en tunika och leggins, undra om det är nåt att ha på lördag tro? Vi får se. 

Det blev iallafall en fika på Barista där vi satt och pratade lite skit, sen stod vi ute och väntade på att regnet skulle lugna ner sig sedan gick vi hem hit. 

När hjärtat kom hem så gick Roija, jag duschade ur hårfärgen och hjärtat sprang ner på ok och handlade lite gott till oss, sen kolla vi film. Jag tror att jag såg klart nästan hela iallafall. [; 


Nu har vi precis intagit frukost, om en timme ca så kommer Gunilla och hämtar oss, hon ska jue flytta så vi skulle visst få kolla på nå grejjer om vi ville ha det. Nice. [: 


Idag säger vi grattis också, till mamma och Veronica iallafall. [:

Ikväll ska vi bort till mamma på fika, måste ringa syster och höra hur vi ska göra med presenten. [:

Skapa flashcards