Alla inlägg den 27 maj 2009

Av S - 27 maj 2009 13:45

Goddau på er där ute!

Hms.. jag tror inte jag bloggat sedan i söndags typ, men det gör nog inget, har inte hänt så mkt. Jobbat, kommit hem å ätit, somnat på soffan.. typ. :P

Igår lovade jag hjärtat att vi skulle se en film ikväll eftersom jag börjar 9.30 imorrn, om jag ska hålla det så måste jag nog sova middag en stund sedan. 

Idag har vi varit på utflykt med jobbet, vi har varit i Mullebyn i Nolby, mysigt såklart. Vi grillade korv och lekte av oss som bara den, också kom självaste Skogsmulle och hälsade på oss!! När vi var små så tutade pappa ibland mitt ute i skogen om vi var ute å åkte bil, när man frågade vem han tutade åt så sa han oftast "Mulle". Jag hann aldrig se honom när pappa tutade så det var lite spännande att äntligen få se honom "live". [; 

Eftersom bussen därifrån skulle gå 12.30 (den var dock typ 10 minuter sen) så fick jag hoppa av i Kvissle på vägen tillbaka till förskolan eftersom jag ändå skulle sluta 13. Skönt det, hann jue med en tidigare buss än vad jag brukar göra. [: 


 Nu ska jag göra något så spännande som att betala räkningar, jippie...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards