Alla inlägg under maj 2009

Av S - 3 maj 2009 12:07

Njae, inte riktigt, det är jue faktiskt ganska roligt att jobba också. [:


Fredagen var bra, Thesa, Peter och Peter var hit och förade lite innan vi gick ner på stadshuset för Promoe. Det var nice. [: 

Igår segade vi på lite på förmiddan, beställde hem mat och sådär, Thesa och ungarna kom förbi en sväng också.
Runt halv 4 tror jag det var så kom Gunilla hit så vi kunde skjutsa ut henne till Bergeforsen, då passade vi på att fortsätta hela vägen upp till Bölen för att hälsa på syster, Johan och barna litegrann. Blev bjudna på tunnbrödrulle och sedan bjöd vi på fika som vi hade köpt med oss. Klockan var väl runt 20 när vi rullade hemöver igen.

Köpte lite snarra på macken och sen la vi oss i soffan och kikade på film, jag såg helt otippat inte klart hela, fick dock veta idag att hjärtat hade minsann somnat lite han också! :P


Idag har vi hunnit med frukost, pantat och handlat på konsum i Nacksta och sådär, senaste timmen har jag legat i soffan och kollat The Hills. Hjärtat är (som vanligt på söndagar) och tatuerar sig.

Syster skulle ner med Leija på kalas idag så vi ska åka och kolla på lite blommor sen till uteplatsen, måste jue göra fint där jue. :D

Sen får vi se om dom kommer och grillar med oss sen eller om vi kanske tar det en annan gång. Det visar sig. [: 


För övrigt så blir det jue bara 3 riktiga arbetsdagar den kommande veckan. På torsdagmorgon sätter vi oss på tåget och åker mot sthlm med jobbet. Inte illa med en hotellnatt och hotellfrukost! Tom tits och andra studiebesök ska naturligtvis bli spännande det också. [:

Av S - 1 maj 2009 19:08

Sådär ja, nu var middagen intagen så nu sitter man här med ett glas dooleys. [:

Har inte gjort så mkt idag egentligen, städat och tvättat, haft Stina och Johannes här på ett kort besök när dom hämtade Tino. 

Gick bort på Ica för att handla lite till middan och där träffade jag på Anna, Mattias och Tuva så jag fick sällskap därifrån. [:

Till middag blev det pitabröd fyllda med sallad och kyckling, supergott! 

Hjärtat kom precis ur duschen så blir väl en grogg nu, Thesa skulle komma ner sen och evetuellt Webb. 

Senare ikväll blire Stadshuset. [:

Av S - 1 maj 2009 09:26

I onsdags var jag på jobbet 07-19.30, så när jag kom hem låg jag framför teven en liiiten stund innan jag däckade i sängen.

Igår var det upp före tuppen då så man var på jobbet 6.15, dagen gick snabbt och 5 i 1 stod systrarna utanför för att hämta mig, snällt det. [: Leija var jue också med såklart. 

Vi drog in till stan, skjutsade hem Stina, det bestämdes att jag och Pierre skulle vara hundvakt så Tino blev kvar här. Jag, Emma och Leija drog på Ica i Nacksta för att handla lite och sedan hämta Jacob på skolan innan jag blev avsläppt här hemma. [:


Jag och Pierre tog med oss Tino ner på stan en sväng, jag inhandlade lite nya byxor, det behövdes. Sedan gick vi hem igen. 

Blev grillat till middag, men vi grillade ute denna gång eftersom Pierre hade varit ut till Birsta på dan med systrarna och Leija, för att köpa en ny grill. :D

Stina kom förbi med lite grejjer till Tino så hon fick sig lite mat hon också. 

Jag kikade lite Hills innan jag och P slog på en film, jag såg dock inte klart hela utan somnade, men hallå! Jag hade faktiskt klivit upp klockan 5! :P


Nu ska jag röjja undan lite här hemma, Tino hittade en pinne ute igår som han fick med sig in.. nu ligger det småbitar av den överallt! 


Skapa flashcards