Alla inlägg under juni 2009

Av S - 11 juni 2009 15:49

99 mms krysset

Av S - 10 juni 2009 18:31

Tack, det var skönt att få svar på den frågan. 

]:

Av S - 9 juni 2009 23:21

Älskade farfar har nu återförenats med älskade farmor.Var, precis som min syster så säker på att det inte var dags för honom än, men tyvärr så hade vi fel. ];

Tycker så synd om pappa, det gör så ont i mig för att han inte hann fram i tid. Usch. 

Vila i frid älskade farfar!

Du kommer alltid att vara saknad!


Av S - 5 juni 2009 20:26

Åh, nu är det fredag, lika skönt som alltid.

Hm.. är det så att det låter som att man inte tycker om sitt jobb för att man skriver så varenda helg? Så är det inte iaf, I like my jobb! [:


Idag så kom Julle hit, det är jue pappahelg, en stund senare så kom Tino hit, han ska bo med oss i 3 veckor typ medans pappa åker till lilla farfar. 

Pappa var kvar en stund och surrade lite, sen kom lillasyster. När pappa åkte så vandrade vi bort på Ica allihopan för att handla till tacos. :D När jag och P var inne i affärn så kom vi på att det skulle va gott med efterrätt, så det inhandlades lite till marrängsvisch också. ;D


Imorrn ska vi samla upp kidsen (Leija och Jacob, osså Stina då) för att åka upp till Härnta och grilla med resten av syskonskaran. Hoppas det blir hyffsat väder iaf så man kan spela lite kubb. [: 


Nu har Stina precis åkt hem så jag ska krypa ner i soffan bredvid hjärtat för att kika på film. 

Hörs hej!

Av S - 5 juni 2009 20:25

Kicki

sara din lilla gullgumma!!!! hörde du jobbade med systra min...

20:22Sara

jajjamensan! :D:D

20:23Kicki

lyllo henne!!!!!!

20:23Sara

Ja visst är det!? :P:P

20:23Kicki

va snäll mot henne..

20:23Sara

Såklart :):)

20:23Kicki

inte så där bitchig som du var mot mej

20:23Sara

Haha men du!

20:23Kicki

puss

du är världsbäst!!!!!

20:24Sara

Jag är jue alltid snäll :):)

20:24Kicki

absolut!!!!

20:24Sara

:):)

20:24Kicki

jag har ju lärt dej allt jag kan.....

20:24Sara

Precis! :D:D

Av S - 3 juni 2009 19:24

Jag har inte skrivit sedan i fredags, guu va tråkig jag är. ]:


I fredags blev det iaf hämtning av Mr Swingfly på tåget och skjutsa honom till hotellet, sen åkte vi hem och grejjade lite innan vi drog ner till Webban och hängde där med lite folk innan vi rörde oss ner mot Olearys. Drack nån cider där och drog in en femhunka på en automat. :P Vi åkte nog hem vid halv 2 skulle jag tro, skulle jue ända ut till Matfors även så blev sent i säng. 


I lördags vaknade vi inte förrän strax efter 10!! Kändes ovant men det var skönt med sovmorgon. [: 

Vi åt frukost, gav hundar mat och sådär innan vi åkte inåt stan för att hämta Stina och Johannes, åkte en snabbis till Birsta innan vi åkte ut till Matfors igen. 

Vi tvättade Cadillacen, spelade kubb och pratade skit, när Andreas kommit så slogs grillen igång. [: 

Grillat kött, potatisgratäng, sallad, sås och bröd blev det, jääättegott! Sedan gjorde jag en marrängsvisch till efterrätt, det var uppskattat. [: 


Runt 20 så skjutsade vi folket dit dom skulle, ja, Stina och Johannes iaf, sen hämtade vi upp Angelica i Korsta och grejjade på lite innan vi styrde kosan mot Sollefteå för cruising. [: 

Vi kom upp rätt sent och hem rätt sent också, vi var nog inte i säng förrns 4-4.30 på söndagmorron. /: 

Sov inte till längre än 10 för det utan då vare upp och hoppa, mata hundar och äta frukost innan vi åkte mot staden. Första anhalten var min mamma för Mors dags-fika, Pierre smet iväg nån timme för att tatuera sig lite, då passade vi på att åka en sväng med Cadillacen, så mamma fick provköra. [: 

När vi var tillbaka i Nacksta så var hjärtat klar med tatuerandet så vi köpte mat på Mexicana och tog med hem till mamma. [:

När vi ätit klart där så var det nästa mamma som skulle firas, så det var bara till att åka ut till Birsta och fika lite där också, Gunilla hade gjort god jordgubbstårta. [: 


När vi äntligen var klara med alla mammor så åkte vi ut till Matfors för att packa ihop där och mata hundarna för kvällen, sen åkte vi hem, jag tog en dusch och sedan däckade jag. :P 


Veckan sedan dess har rullat på som vanligt, jobb och sådär ni vet. :P 

Hjärtat kom hem tidigt igår för han är sjukling, jobbigt att han snarkar ännu värre än vanligt nu när han är förkyld. ;P 


Nu ska jag se om det är nåt spännande på teve, annars blire nog till att börja på en ny bok. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards