Alla inlägg den 2 juli 2009

Av S - 2 juli 2009 18:12

Oj, felåt, jag trodde faktiskt, helt ärligt att jag hade bloggat nåt efter helgen, men tydligen inte. :P


Helgen i stugan var iaf jättemysig, badade och solade och åt gott, superbra sällskap, vad mer kan man begära liksom!?

Långtur på havet blev det också, inte med båt om ni tror det, näe, jag, Emma och Johanna fick för oss att simma ut till en ö och kolla vad det var och satan (ursäkta språket) vad ont i armarna man fick på natten, fick sova med armarna rakt upp eller rakt ut typ. Lyckat. :P Enligt alla som var där efter diskussioner så bör det vara 1-2 km totalt som vi simmade. Skönt va?


Veckan har väl rullat på som vanligt typ, jobbat och haft det varmt, som alla andra. Ibland går det jue inte ens att vara utomhus på jobbet. Vår gård är alltså omringad av skog och "dagishuset", så mkt svala vindar är inget att räkna med där inte.


Igår vare möhippedags, så jag jobbade bara 6.30-9.30 typ, sen kom Emma och Alex för att hämta mig, sen mötte vi upp dom andra och hämtade Malin på jobbet. Snacka om förvånad! :D

Dagen rullade på med "modell för en dag", salladslunch här på uteplatsen, bubbel på Belle visage, "sexparty" på Venuella och slutligen middag på Mesoyo. Väldigt lyckad dag! Tror några av dom andra rullade in på gatufesten också, jag skulle jue dock upp och jobba så jag gick hemåt vid 23.30



Igår var det förresten gatufestonsdag jue, förra året, samma dag så var jag på stan med Frida, vi åt och kollade sen på Amy Diamond. Efter det så gick jag och träffade en speciell person för första gången. Tänk att det varit vi i snart 1 år. [:


Älskar dig mitt hjärta!



PierreBJonssonIdag var det ett år sedan @kryssara och jag träffades. Tack för ett underbart år gumman.


Mitt hjärta twittrar. [;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards