Alla inlägg under juli 2009

Av S - 18 juli 2009 17:29

Hejsan hopp!

Idag har det jue varit helt okej väder, verkar bli sämre dagarna framöver. ]: 

Men vi tog tillvara på dagen som så att vi åkte ut till Gunilla och Steven för att bli bjudna på middag. :D Ja, vi bjöd jue på marrängsvisch till efterrätt vi också, minus glassen som redan fanns. :P 


Nu har jag precis kommit hem, hjärtat drog upp till Bure alldeles nyss, var inge sugen på det så blev hemskjutsad istället. Jag tror faktiskt att jag ska ta mig ett glas cola och lägga mig i soffan, är lite trött. 

Av S - 17 juli 2009 21:12

För jag har semester!!!

Förstå vilken skön sista dag vi haft på jobbet då!?
Varit hemma hos en kollega hela dagen typ, barnen har badat och hoppat studsmatta, vi åt tacos till lunch och glass till mellanmål (ja, lite frukt också faktiskt). [:

Sen avslutades dagen bra med att hjärtat kom och hämtade mig. 


När han hämtat mig så åkte vi ut till Birsta för att köpa lite kattgrejjer, sen åt vi middag på Max (firade att jag hade semester), sen drog vi upp till Härnta och hälsade på och hämtade Charles-Patric. :D 


 

Välkommen Charles-Patric!

Av S - 15 juli 2009 13:47

Goddagens!

Idag har jag haft tidig dag så kom väl hem för en kvart sen, hur skönt som helst, också börjar jag inte förrän 11 imorrn. U N D E R B A R T!


Igår när jag kom hem så kirrade jag middag, sen slog vi på sista Potter-filmen vi har här hemma, så det blir nog bio nästa helg. 

Annars hände inte så mkt, Peter kom och hälsade på en sväng, efter filmen tog jag en dusch, sen kollade jag Allsång innan det var sovdags. 


Imorse vaknade jag 4.30 typ, klockan skulle ringa 20 minuter senare så jag klev upp då och startade dagen lugnt här hemma. [: 


Idag ska jag fixa pannkakisar till middag, men inte än på ett tag eftersom hjärtat jobbar. 

Av S - 13 juli 2009 19:50

4 dar kvar till semester, sjukt nära nu!


Nu ska vi äta äppelpaj som jag gjort, också ska vi kolla på Harry Potter. [:

Av S - 13 juli 2009 05:22

Ja, nu är det sjukt nära till min semester, då kommer det även att bli bättre väder. Så att ni vet. [;


Nu ska jag dock ta mitt pick och pack för att öppna på jobbet. Har sovit som en kratta, verkligen illa, så det blir nog sängen när jag kommer hem igen. 


Ett litet tillägg bara; det blev inte ett glas vin i lördags, snarare 20, så ja, gårdagen var rätt så seg. :P

Av S - 11 juli 2009 17:34

Gokväll!

Idag har varit lite av städardag för mig, har röjjt upp båda i sovrummet och i teverummet, nu ser man vilken färg det är på databordet. [; 

Det ser fortfarande ut som ett kaos i köket och hallen, det tänkte jag fixa imorrn, hann liksom inte med mer idag. 


Har precis kommit ur duschen och valt kläder, dricker ett glas vin också faktiskt, vi ska iväg på fest men för oss blir det "nyktert", ett glas kan man jue ta här hemma medans man gör sig klar. [: 


För övrigt så längtar jag sjukt mkt till semestern nu, en vecka kvar, på fredag 16.30 så smäller det, 4 veckors ledigt! Yeyy!

Av S - 10 juli 2009 18:57

Så var denna vecka över då, jobbandet iallafall, så nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar, jippie! :D

Idag började jag jue inte förräns till lunch heller så det var skönt, var bara att sätta sig till bords när man kom dit. [; 

Kom hem för en halvtimme sen, sprang på Pressbyrån och köpte Kingsize åt hjärtat, osså gick jag på Ica för att handla till myskväll. [: 


 

Jobbar man på förskola så gäller verkligen att det inte finns något dåligt väder, bara dåliga kläder. [;

Av S - 8 juli 2009 17:20

Nej, jag tycker inte att potatis är äckligt, inte alls, men jag tycker det är sjukt jobbigt och tråkigt att skala!

Blir köttbullar och potatis här idag och hjärtat tycker om när man skalar innan man kokar, så vad gör man inte? Tur att vi inte äter det så himla ofta. ;P 


Nu kan jag räkna bort ännu en dag på min nedräkning, så nu är jag nere på 7 arbetsdagar kvar till semestern. [: 


Har egentligen inte så mkt alls att skriva om idag, så.. det var väl allt. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards