Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av S - 6 augusti 2009 20:11

Hejsan heej!


Det var en glad och tacksam Jacob som fick presenter idag, han blev glad över Star Wars-tröjan som jag hade köpt. Han ville jue ha coola kläder också älskar han Star Wars sa han, så det blev jue jättebra. Han fick också en bok, en stör ej/välkommen in skylt att hänga på dörren, också en banana skids som jag hade. [; Av mamma fick han Simpsonskallingar och ett par adidasbyxor, också hade vi köpt med oss lego som var från vår morbror. Vi fick supergott fika och satt och pratade strunt länge, och läste Emmas gamla dagböcker, det är alltid lika skoj att se hur duktig man var på att stava en gång i tiden. ;P


När vi åkte därifrån så blev det Ica maxi för att handla till middagen, sen skjutsade mamma ut mig hit till Rönningsböle. [:

Jag fixade middag tills hjärtat kom hem, pepparbiff, egengjord klyftpotatis, sallad, bröd och såser, supergott såklart. :D När hjärtat kom hit så hade han med sig 10 röda rosor till mig, han är absolut mitt bästa! Själv så hade jag köpt en bok till honom, Stieg Larsson kanske han heter? :P

Nu har vi precis ätit efterrätt, det blev gino på björnbär och jordgubbar, såå gott med den vita chokladen jue. :D


Hjärtat har precis lagt sig i badet, jag ska hälla upp lite chips och fixa med dipperna, sen blir det nog nån film.

Imorrn är han ledig så vi får se vad som hittas på då, på kvällen ska vi iväg och fiska iallafall. Det var längesen!


Ha en trevlig kväll allihopa, för det tänkte jag ha med honom, som sagt, det allra bästa jag har. [:

Av S - 6 augusti 2009 08:40

Jepp, det blev både bakning och tvättning häromdagen, bakade bullar och försökte baka havreflarn, det gick sådär. :P Också gjorde jag en chokladpaj som hjärtat ville ha. [:


Igår röjde jag upp lite i ena garderoben i hallen, också slöade jag typ hela dan tills hjärtat slutade. Då blev det middag från max med hans pappa och Marie innan vi åkte ut till Matfors, dom kollade lite fiskegrejjer för helgen och sen fick vi fika innan vi tog cadillacen och åkte hemöver staden. Dom åker jue bort idag så vi ska vara där ute och passa djuren och sådär. [: 


Om ca en timme så åker jag åt andra hållet, med mamma, vi ska upp och fira Jacob som fyllde 8 år i måndags. Hoppas mina presenter blir bra för herrn. [: 


Btw, idag är det 090806, idag har vi typ varit tillsammans ett år. Officiellt iallafall. Det är som man brukar säga. Tiden går fort då man har roligt. [: 

 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards