Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av S - 7 augusti 2009 21:26

Idag har vi hunnit med en massa saker, känns det som iallafall. [:


Vi började dagen med frukost på vägen in till stan, åkte hem och hämtade lite saker och sen åkte vi ut till Birsta. Det blev lite småsaker handlat där, köpte även en ny dator, en laptop till lilla mig. :D

När vi var klar i Birsta så plockade vi upp lillasyster i stan och åkte hem till mamma i Nacksta och fikade, sen åt jag, hjärtat och Stina middag på Mexicana innan vi skjutsade S till jobbet. Goda och skitstora sallader dom har där! 

När vi släppt av henne så åkte vi hit ut igen, grejjade på lite med nydatorn och rastade djuren, sen gjorde vi oss klar och åkte iväg och fiskade, kom nyss hem typ. 7 abborrar kom vi hem med, egentligen 9 men hjärtat slängde i 2 stycken, jag fick hela 4 styckna jag! :D Dom är inte så stora jue, men kan vara gott för kissarna. [: 


Nu ska jag kila upp till hjärtat som sitter och kikar på teve. 

Kram hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards