Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av S - 11 augusti 2009 11:25

Tisdag idag då, grått och trist ute och jag vet inte alls vad jag ska hitta på. Har precis skickat iväg ett sms till Cicci så vi får se om hon vill komma på fika eller inte, får väl klura på nåt annat alternativ då kanske. Hms..

Imorse när jag satt och åt frukost så såg jag att det var nån på vår uteplats, en japantjej som höll på att plocka våra hallon! Visst, det är stora buskar här och det som inte är på vår uteplats skiter jag i om det plockas, men ge faen i och ränna på "våran" gård, pucko! :P

Idag fick jag också sova till typ 10, vettigt att börja ta sovmorgon sista veckan på semestern!? 

Ska bli skönt att börja jobba igen faktiskt, visst, det är sjuuukt skönt att vara ledig, men det ska bli skönt att få återgå till det normala igen iallafall. 

Hms, inget svar från Cicci än, ska nog springa på macken och köpa lite ägg, så kan jag baka lite idag också, bättre det än att gå göralös och ha tråkigt. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards