Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av S - 17 augusti 2009 20:03

Men heeeej!

Nu har jag börjat jobba igen, idag typ, och dagen har faktiskt varit så bra! Kändes hur bra som helst att komma ut till jobbet, och den rullade på fort som bara den! 

Helgen då? 

Ja, i fredagskväll blev man jue faster till en liten (stor) Zackarias. [: Jag och hjärtat var och hälsade på igår, en fin blomma och en tröja köpte vi med oss också. Så söt så! Och jag var barnvakt medans dom gick ner i tvättstugan. [; 

Jag vill också ha en bebis! 


Då i fredags när jag fick reda på det så hade vi precis kommit till marknan med Leif och Marie, blev bara en snabbkik då det mesta hade stängt, också blev det en cider för mig och Marie i tältet. Tack tack. [: 

Efter det så blev det en snabbis på Olearys för oss också, Pierre ville ner och kika lite så då blev det så, jag stod dock och surrade med Anna hela tiden. 


I lördags blev det marknan igen, köpte lite chips och lite smågrejjer, bl.a en ny plopp till tungan, som gängningen(?) var trasig på. *suck*

Hem och göra oss klara (efter en snabbis på stan också), sen kom Leif och hämtade oss, skulle jue på grillfest i Stöde. Hade jättetrevligt där. [:
Efter festen åkte vi till Anna B en snabbis innan vi åkte ner på Stadshuset, men jag tror vi var där en halvtimme innan vi gick på Olearys typ 10 minuter sedan hem. Jag tror jag börjar bli för gammal för krogen. :P


Igår blev det en slödag, vi vaknade i hyffsad tid iaf, runt 9-9.30, men låg kvar i sängen och glodde på teve tills klockan nog var 12. Jag var bara upp och fixade frukost åt oss. Vid 13-tiden så vandrade vi bort till Nacksta för att kika på lilla Zackarias, och fika med Magnus och Erica. [: Där blev vi väl 2-3 timmar innan vi gick hem och beställde mat, kycklingrulle. :D Blev dock lite besviken på att Kermit inte fanns med på pizza.nu längre. ]; 

Blev teve och film i sängen hela kvällen sen, jag tror jag somnade rätt snabbt efter att hjärtat slog på en film vid 21 iofs, men jag såg på teve iaf. :P 


Och idag har jag som sagt jobbat hela dan, iaf mellan 8.30-17 typ, hann dock med 16.50-bussen från Nyhamn så det var jue skönt. Sa bara pang så var det slut på barn. 

Nu kom hjärtat precis från jobbet så jag ska ta ur varma mackor ur ugnen nu som vi ska mumsa i oss. 

Imorrn har jag "sovmorgon" igen då Malin var snäll och bytte med mig, skulle jobba 7-14 egentligen, men eftersom vi har möte 17.30 så fick jag byta till mig den sena tiden istället, också fick jag Malins tidiga på onsdag istället. Jättesnällt. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards