Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av S - 27 augusti 2009 08:19

Japp, då är man på banan igen, det var jag redan igår iofs men ändå.

Var hemma från jobbet måndag och tisdag för näsan ville liksom inte sluta rinna, nu har den slutat, nu är det liksom bara tjockt bakom. :P


I tisdagskväll var vi iväg och storhandlade, skönt att få sånt gjort jue. [: Sen var vi iväg till Marcus och barnen en sväng för att lämna presenter till Leija, också fick vi lite tårta. [: 

Igår jobbade jag jue som skrivet var, sen skyndade jag hem och började med maten, Pierre kom en stund senare men stack ut till Birsta för att hämta Stina och Johannes. Skulle jue bjuda dom på middag eftersom vi inte kunde fira dom i måndags. [: 

Hasselbackspotatis, fransyska, såser, sallad och bröd blev det, på en onsdag!? :D Gott vare! Sen blev det marrängsviss till efterrätt, och medans vi åt det så spelade vi lite Cluedo. [: 


När vi hade ätit och spelat klart så åkte vi bort till mamma och surrade lite skit med henne och morbror som är istan och hälsar på, tror vi var hemma strax före 22 igen. Var skoj att träffa morbror. [: 


Nu ska jag borsta tänderna och stänga ner här, sen ska jag kila till bussen. 

Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards