Alla inlägg den 12 september 2009

Av S - 12 september 2009 01:49

Dagen har varit helg underbar!

Jobbade, sen kom världens bästa P och världens bästa P och hämtade mig på jobbet, dvs pappa och Pierre. Vi drog ut till Birsta och kikade lite på Jula, bolaget.. sen åkte vi på citygross och handlade mat tills imorrn, blev en hel del gotta kan jag säga. Sen blev det middag på McD med Stina och dom 2 P:na, yummie!

När vi droppat Stina på jobbet så åkte vi hem och packade lite och drog ut till Lucksta, packade in allt i kyl och frys och sen drog vi fram groggen. [:

Nyss hemkomna från Smedjan, pappa gjorde mig lite orolig där ett tag när han gick hem utan att säga till, men det löste sig jue. [:

Just för stunden så håller mitt fulla hjärta på att förklara för mig varför snön knarrar när man går på den.. ska man kanske lyssna och lära sig nåt vettigt? :P

Ne, nu blire faktiskt lite hångel, om det blir med kudden eller med mitt fyllo återstår jue att se. :P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards