Alla inlägg under september 2009

Av S - 8 september 2009 15:42

Får man inte det ena så ska man inte få det andra heller?

Jag har 2 saker som jag verkligen vill, men det är jag tydligen ganska ensam om så det är jättesvårt.

Hur ska man göra?

Vissa saker blir fel åt antingen det ena eller så det andra hållet.

Det är nu man är sådär barnslig och tycker att man aldrig får som man vill?

Aa, just nu är det faktiskt så, jag får inte vara med och bestämma. ]:

Av S - 7 september 2009 19:29

Jaha, så var det ny vecka igen då.. ska tiden gå i den här takten så är det nog julafton typ imorrn. Ingen blir gladare än jag, längtar tills december kommer så man får pynta till det i fönster och sådär.

En sak som inte är så jättebra är att jag börjar känna mig snorig igen, idag på jobbet var det rejält tjockt ett tag, blev liite bättre när vi var ute dock. Passar sig inte att bli sjuk nu då jag var enda ordinarie på min avdelning idag, passar sig inte alls. [: 


Var jue ner på stan med lillasyster igår, köpte mig bl.a ett par nya byxor, sen när jag provar dom här hemma så var det ett litet hål i dom, så dom blev bytt idag, tur dom hade ett till par i rätt storlek iaf. [: 

När hjärtat slutade jobbet igår så drog vi ut till Gunilla och Steven också, jag köpte födelsedagspresenter till henne igår på stan också, så dom blev lämnade, en löpare och 3 ljuslyktor, skulle nog vilja ha likadant själv faktiskt. :D Tårta fick vi också innan Gunilla skjutsade hem oss igen. 


I lördags blev det en sväng på marknan i Huddik, köpte chips, torkat renkött och finska kakor. Drack en liten grogg med Gunilla och Steven också. [; 

Gunilla fick inte med sig Pierre i nån karusell, men Steven gick minsann och köpte biljetter iaf, så hon fick åka med honom istället. Synd att jag blivit för feg för att åka karuseller. Skitlöjligt jue!

På dagen fick jag förresten besök av Jessica också, bjöd henne på kycklingsallad till lunch, sen låg vi i soffan och pratade bort några timmar. Nice nice! :D


Heh, lite bakoframinlägg idag, men nu vet ni vad jag sysslat med i helgen iaf. [:

Av S - 4 september 2009 19:24

Hjärtat fixade middag när han kom hem; strips, skinksnitzel och bea, mumsigt värre. Efter 20 ska han åka med syrrans man ut till Birsta så att han kan hämta Gunillas bil. Sen när han kommer hem tänker jag tvinga ner han i soffan framför en film och en påse ostkrokar. [:


Trevlig helg på er! 


Förresten så blev jag jätteglad idag när jag gjorde upptäckten att Camilla Läckberg släpper ny bok snart. Hade ingen aning om det och den släpps om typ 2 veckor. Yes! :D

Av S - 3 september 2009 17:34

Hms, jag såg precis att jag inte bloggat sedan i lördags!? Visste att det var några dagar sen, men inte såå länge. ]:

Så vad har jag gjort då??

På lördan var vi iaf ute i Birsta och handlade lite om jag inte minns helt fel, sen drog vi upp till Härnta för att umgås med syster och co. Blev 3-rätters middag och mys där, tyvärr så var vi jue tvugna att åka hem rätt tidigt då hjärtat skulle iväg, men trevligt var det. [: 


I söndags då.. då var vi också ut till  Birsta, vi började på Barnens hus så Julle fick köpa sig en ny leksak, blev nån Batmangubbe typ. Sen yrde vi runt lite överallt, åt lunch på Ikea och sådär innan vi skjutsade hem Julle till mamma sin, sen kördes bilen ut till Matfors. Kollade nog film på kvällen, också blev det Kinamat till middag. :D


Veckan har jue rullat på som vanligt med jobb och sådär, inte hänt så mkt annat faktiskt. Eller jo, i tisdags var vi jue ut till Birsta igen, Pierre hjälpte mamma sin att handla ny säng och sådär, sen bjöd hon på middag och vi skruvade ihop sängen och en byrå åt henne innan vi blev hemskjutsade. [: 


Nu äre bara en dag kvar, sen äre helg, skönt, men samtidigt så jobbar Pierre så jag får roa mig själv. Ska träffa Jessica nåt är det bestämt iaf. [: 

Sen på lördagkväll åker vi nog ner till Huddik för att gå på marknan litegrann. [: 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards