Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

~Lugn hemmakväll men med ett väldigt sug för Aveny~

Av S - 10 oktober 2009 19:39

I samma sekund som jag skickade ett sms till Frida om att jag skulle bli hemma ikväll kände jag mig väldigt sugen på att gå på Aveny. Hoffmaestro & Chraa är jue där ikväll och dom är jue faktiskt hur bra som helst, illa illa. ]: Samtidigt så sitter jag så skönt här i soffan efter en lång dag med 3 ungar i farten. Hms.. får väl vänta tills dom kommer igen då, det brukar jue inte dröja alltför länge mellan gångerna.


Idag har vi iallafall hunnit med en hel del sedan vi vaknade strax före 8 imorse. Jacob och Leija var väl här vid 9 typ, då gjorde jag klart det sista och sen drog vi ut till Birsta. Hämtade Julle, handlade på Ica Maxi och köpte glasburkar på ÖB.

När vi kom hem satte jag igång med att skala en MASSA äpplen, ungarna tog till kniven och skar småbitar av alla innan det blev ihopkok till äppelmos. [:

Ungarna har klippt och klistrat, varit ute och lekt, sett film och spelat tvspel, jag har mest städat och plockat tycker jag, men det syns inte alls. /:

Till middag blev det hemmagjord pizza och sedan milkshake till efterrätt. :D

Leija och Jacob åkte hem för en liten stund sen, Julle spelar tvspel och hjärtat sitter vid sin dator, spännande!

Själv så sitter jag här och lyssnar på Hoffmaestro. Fan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Skapa flashcards