Direktlänk till inlägg 23 november 2009

~Inte så mkt här inte~

Av S - 23 november 2009 20:45

Nja, idag har jag egentligen inte så mkt att skriva om alls.

Har jobbat, slutade 16.40 eftersom jag stannade 20 min extra i fredags, sprang ner till bussen, och vad gör den då!? Jo, den kör bara förbi mig, tokvinkade och skrek på idioten som körde men ingen reaktion. Jäkla typ! Men ja, fick snällt sätta mig ner och vänta på nästa bussen som gick 20 minuter senare, för jag har jue inget bättre för mig ändå liksom..

Kom hem, skyndade ut i tvättstugan och slängde i 2 maskiner, gick in igen och satte igång med att skala lite potatis och satte dom på kok. Sen fördröjde jag tiden lite med att spela dom där jälka juvelerna på facebook.. snacka om att fastna för ett spel!!

Middagegn blev lite sen, inte förräns efter 19 satte vi oss ner för att äta, det blev då potatis, kotletter, brunsås och lite rivna morötter.

Nu har jag spelat lite mer och hamnade på fjärde plats av alla på min vännerlista, och ja, för idag så får väl det duga för nu är tvätten intagen så nu är det dags att hoppa i säng. Börjar tiiidigt imorrn jue!


Förresten! Är det någon som är sugen på att följa med på en partylitevisning? Det är inte party liksom utan en mer "öppen" visning som några gör. Det är iaf onsdagen den 2:a dec kl 18-20 i stan. Hojta till om ni är sugna, man måste anmäla, dock är senaste datum för det dagen innan.

Man får pepparkakor och glögg! [;

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards