Alla inlägg den 5 januari 2010

Av S - 5 januari 2010 18:28

Mja.. det känns lite konstigt att vara ledig imorrn igen, känns nästan som att man ska skolka typ, jätteknepigt!

Idag jobbade jag tidig dag så jag kom iväg från jobbet strax efter 14, vi har städat och grejjat en hel del på avdelningen faktiskt, tycker jag iaf. :D

Kom hem, provade skoor som hjärtat hämtade ut idag. Har bara testat det ena paret och det satt jue finfint, nu längtar vi bara till sommarn så man kan använda dom! :D

Och ja.. när man väl beställt nå skor (har inte köpt några på länge nu, har inte behövts eftersom jag fick massa av hjärtat förra våren?) så vill man liksom inte sluta, hittade en sida nu som jag bara dooog när jag hitta. Jag älskar jue reebok så ja, jag grät blod när jag insåg att jag inte är miljonär. ]:


Skorna som kom idag kan ni iallafall kika på här och här. Såå fina! [:


Här blev det quesadillas till middag iallafall, och strax ska vi kika på en film och bara mysa. Mitt hjärta och jag. Vet ni hur mkt jag älskar honom eller? [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards