Alla inlägg den 25 januari 2010

Av S - 25 januari 2010 19:28

Hejsan på er!

Så hade måndagen snart sprungit förbi igen och man har haft en heldag på jobbet, en urhärlig dag med Bamsefilm på förmiddagen och eftermiddagen ägnades åt att packa upp leksaker och material som vi beställt. Barnen tycker jue att det är urkul med nya saker. (Ja okej, jag tycker också att det är superkul)

Fixade kroketter och kotletter till middag, var sjukt sugen på nåt kött så hjärtat handlade medans jag var på väg hem från jobbet. Han hämtade även ett paket med nya Timbs till honom, och ett par vita sweatpants till mig. Snygga var dom! :D

Nu sitter han och trixar med filmer jag har på min mobil, själv så ska jag snart slänga mig framför teven och kolla på familjen Annorlunda.


Dessutom så ska jag slänga av mig allt strunt som bara tar energi!

Ibland går man och är irriterad på nåt/nån, ibland försöker man förklara/berätta, (ja, jag vet att jag kanske slängt onödigt skit nån gång, men det var längesen) saker för folk (nu finns det fler än EN jag syftar på) men man får bara "skit" tillbaka , och då vet man att det inte är till nån nytta alls att ens försöka, man ger bort energi.. det är ena riktiga energitjuvar!

Men näe, nu är det färdigt med det, jag tänker inte ens låtsas att jag bryr mig om alla löjliga "pikar" hit och dit, har folk inget bättre för sig så får det vara så då, jag vet att JAG iallafall har bättre saker för mig än att bry mig om nåt dylikt(dyligt?).

Så det så. [:

Skapa flashcards