Alla inlägg den 16 februari 2010

Av S - 16 februari 2010 18:53

Nje, egentligen känner jag inte alls för att blogga just nu men kände att det var jue alldeles för många dagar sedan nu!


I fredags jobbade jag iallafall, vi hade drop-in på jobbet och eftersom jag var enda närvarande personal den dagen så stannade jag en halvtimme extra, var inte hemma förrän närmare 17.30 mao. Men en lugn kväll i soffan blev, kollade lite teve och sådär.

I lördags kom Jessica, Fredrik och Linus hit med en present till mig *gulle er*, det var en rosa lampa som jag nu har i köksfönstret. Superfint! När dom åkte hem igen så gick vi ner på stan för att handla lite på bolaget och sådära, sen fick vi med oss en Robin hem. Åt middag, sen kom lillasyster, storasyster, Sandra, Peter, Heffe, Fredrik och Mathias inramlandes eftersom, lite senare på kvällen så kom även pappa. (Han kom faktiskt förbi före middagen också och lämnade en goood Smirnoff till mig och en flaska "Vanlig vodka" till P. [:

Kvällen rullade på med karaoke och massa surr, hade riktigt trevlig! Vi gick ner på Allstar också men som vanligt så är det faktiskt roligare på förfesten (även om jag hade jätteskoj ute också). Tack mina vänner för den kvällen.

I söndags vaknade vi upp, systrarna hade vi på soffan också.. mat beställdes och sen glodde vi lite på teve innan dom åkte hemåt. Just ja, Leija kom förbi en sväng också. :D Resten av dagen och kvällen blev det slöande framför teven, skön dag. :D

Sen var veckan igång igen, "sendag" igår så det hände inte så mkt mer än jobb och teve igår.

Idag har vi däremot fixat lite på stan, även träffat AnnaG och blivit bjudna på middag på stan av henne, också fick jag ett presentkort på GT av henne. [:

Nu tänkte jag slänga mig i soffan och slöa. Lite trött sådär efter att ha klivit upp 5.30 imorse.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards