Alla inlägg den 2 mars 2010

Av S - 2 mars 2010 15:58

Men hallå där på er!


Fick värsta bloggsuget nyss och då är det väl lika bra att man skriver av sig lite. [;


I helgen var jag i Hassela med mina arbetskompisar, och shit va skoj vi hade!! Bara att vi började med kycklingsallad och skumpa när vi kom dit säger väl hur bra det var!? Vi badade, bastade och åt tacos, vi tog sparkturer både i snödrivorna och efter vägen och surrade en hel det strunt, men ja, hur underbart är det inte att bara få göra det ibland!? Det bästa är jue att vi trivs så himla bra med varann att vi inte bara jobbar ihop utan också gör skojjiga saker på fritiden. [:

På söndagen så tog vi vägen vid Jättendal hem.. heter det så? Iallafall så kikade vi in på Pierre och co, M och U shoppade lite, själv så kikade jag bara.


Nu är vi inne i Mars också, gud så skönt det är, nu är det inte länge kvar till våren och sommaren. I slutet av månaden ställer vi jue om klockan och efter det så blir det jue bara bättre och bättre. Idag på väg från jobbet såg jag asfalt där det absolut inte borde synas asfalt, men det gjorde det! (beror kanske på att det var skrapat, men vad gör det? [; )


Till helgen ska jag och mitt hjärta ha kvalitetstid, typ. Vi ska bara vara hemma och vara med varandra! Ska bli såå skönt, har längtat efter en sån helg nu när det varit lite mkt fart på senare tid. :P På fredag får vi hit lillasyster på besök också så hon får vara med och mysa, kanske blir lite sällskapsspel då. :D


Nu ska jag sätta igång med middan tror jag, om nu killarna lekt dj klart i vardagsrummet snart så P har tid att äta..

Ovido - Quiz & Flashcards