Direktlänk till inlägg 12 april 2010

~Helgen~

Av S - 12 april 2010 18:05

Ja, då var ännu en helg över då.. kanske 2? Minns faktiskt inte när jag bloggade senast men inte kan det väl vara såå längesen..


I fredags blev det iaf så vi hade en liten hemmafest. Robin, Heffe, Peter, Diana, Björn/Fredrik, jag och hjärtat var det för det mesta. Även 2 kompisar till Diana var in en snabbis, likaså min pappa och även Pierres moster kikade in (just ja, lillasyster och hennes kille också). Spelade kort och surrade massa skit.


I lördags var man lite småtrött men vi tog oss ändå ner på stan för en lunch och lite handling. Blev lite vila framför Top Chef Masters när vi kom hem, sen städade vi och gjorde oss klara på releasefest på Railway på kvällen. Var Woodstate som spelade och släppte skiva, Pierres pappa sjunger jue (för det mesta) i det bandet så det är klart man måste stötta. :-) Vi käkade buffé där och kikade på spelningen.

 

Runt 00-00.30 så gick jag, hjärtat och Robin mot Allstar, hjärtat fotade lite där också sen gick vi hem och la oss. Vi skulle kolla på Flash forward men det tog typ 2 sekunder så låg nån och snarkade bakom mig.. ;-P


Igår tog vi det lugnt på förmiddagen.. bara slappade! Strax efter 14 så kom Mats och vi tog en prommis runt på Södermalm. Började med att gå upp till LV5 för att kika hur lång tid det kommer ta för mig att gå till jobbet efter sommarn, och det var mkt kortare tid än vad jag trott så det var skönt. :-)

Efter nästan exakt 2 h så kom vi hem igen, Mats följde med också kom Robin ner, vi grillade kyckling och spelade kort. Skön söndag mao.


Idag har jobbveckan börjat med en skööön dag i solen. Vi gick ut efter frukost imorse och sen gick vi aldrig in igen. Jag har alltså varit ute typ 8 timmar idag. Härliga tider. Inte lika härligt för barnen med dessa tider dock då många är hostiga, och ja, det hör väl till årstiden. :-(

Nu har jag precis fått i mig en god korvgryta till middag som hjärtat hade gjort klart tills jag kom hem så nu ska jag nog lägga mig i soffan tror jag.

 
 
Daniel

Daniel

19 april 2010 14:33

åååh kan höra de fina tonerna ända hit!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards