Alla inlägg den 12 maj 2010

Av S - 12 maj 2010 17:36

Hejsan hallå på er!

Nu har jag tagit en liten paus igen märkte jag. (tjatigt värst)

Har inte hänt så mkt dom senaste dagarna dock, jag har legat förkyld! Snorig näsa, rinnande öga är jue toppen, dock så har det nu övergått till mindre snorig näsa, en jäkla hosta och lock i öronen. Liver är jue underbart ibland. ;-)

Förra veckan hann jag också med Boda borg med jobbet, vi åkte härifrån på fredagmorgon, började med fika och planering där uppe innan vi tog oss an lite lunch och sen alla banor. Haha, vilken dag! Jag bar nog både blå, grön och gul när jag kom hem på lördagen! Ett jättefint lila blåmärke hade jag lyckats få på knät också. Även att vi hamnade på Boda borg´s facebook eftersom jag, Maria och Ullis hade klätt ut oss så fint med militärkläder. ;-P


Fredagen där uppe var inte helt tipptopp eftersom jag hade en rinnande snok och ett rinnande öga, men försökte hänga med och var nog bland dom sista i säng.

På lördagen åt vi bara frukost och packade ihop innan vi åkte hemåt staden igen, väl hemma så la jag mig och sov... i 2 timmar! Skönt var iallafall när jag vaknade att hjärtat och syrran planerat eftermiddagen, hur vi skulle ta oss till pappa och sådär, så då slapp jag tänka på det. :-D


Vi gick ner på stan för att besöka gröna skylten, blev upphämtade av Emma, gjorde lite ärenden och sedan åkte vi till pappsen. Vi åkte och handlade mat och donade med det, sedan ramlade faster och kusiner in, även kusinbarn och "kusintjejer" om man kan kalla M-T för det? ;-P

Vi grillade, pratade skit, spelade fotboll och bara umgicks. Några stannade för natten och några åkte hem, vi som stannade för natten satt nog uppe tills tidiga morgonen och pratade strunt.

Tack släkten för en trevlig lördag!


Söndagen var lite småseg, tog det lugnt, beställde mat när vi kom hem och låg i soffan. Förkylningen var i form så sjukanmälde mig från jobbet. Och ungefär där är läget nu också. Sjukt less på att vara hemma nu, sjukt less på att ha en näsa som rinner och även sjukt less på att ha nedsatt hörsel. :-(

Har iaf fixat lite på stan idag inför Tallin. Åker jue från stan imorrnbitti och kommer åter på lördagkväll, ska bli roligt att besöka ett nytt land. :-D


Nu ska jag dra med mig hjärtat mitt och kolla på lite Top Chef.

Hörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards