Alla inlägg den 29 maj 2010

Av S - 29 maj 2010 16:33

Ja jag vet att jag inte skrivit nåt vettigt inlägg på väldigt länge, och nej, det kommer inget nu heller. Tänkte att ni ska få skratta lite åt min 6(snart 7)åriga systerdotter och hennes "citat". :-)


Leija tittar pá lyckohjulet: Har Kungen och Silvia gift sig??? DET visste inte jag!


Mamma, igentligen skulle det där bli äggungar//Leija knäcker ägg!


L-Mamma, är det nytt ár nu? E-Jo, det är 2010 nu ist för 2009. L-Men det är ju bara en ny siffra?!


Leija ser Johans Slitztidning i badrummet. Mamma jag vill läsa den där tidningen. Emma svarar: Nej, det är Johans. Leija svarar: Men det är ju tjejer på den så då är det ju en tjejtidning!!


Mamma, pratar Filip och Fredrik bara struntprat??//Leija


Jag samlar på 3 saker. Bokmärken, pengar och klistermärken!!//Leija


Leija förklarade precis för Mia att en DÅRE, det är en dum kille det!


Leija börjar städa och förklarar för Mia... "Ett fattigt barn behöver pengar" gullunge! (efter att storebror Jacob fått en slant för att ha städat hela köket.)


"Alltså köket skulle jag trivas med" //Leija 6 år ser på Sveriges fulaste hem...


"Jag vet att det inte är bra för magen... men GOTT är det// Leija 6 år som köpte 20 st nötcréme som helggodis...


"Men hon har ju inte ens skaffat kille ju"//Leija om att deras hund tror att hon har hundvalpar i magen.


Sticker in en bubblare från storebror Jacob också. (8, snart 9 år)

Visst är det storken som kommer med bäbisarna?

Jacob svarar: Storken? Jag brukar kalla den för snorren...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards