Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av S - 4 augusti 2010 19:02

Oj, veckan bara springer fram! Att man kan glömma bort att tiden går så fort när man jobbar. Snart är det väl jul också...

Jag och tjejerna jag jobbar med nu jobbar på så att allt ska vara klart på måndag när det kommer barn. Igår var vi på Ikea och Myrornas och shoppade lite, idag har vi dekorerat avdelningen. Blir jue superbra det här. Imorrn jobbar vi 8-16 som vi gjort hela veckan, sen är det tidig fredag, likadant nästa vecka. :-D


På fredag har vi varit tillsammans 2 år.. på riktigt, sådär "offentligt". :-P Fattar inte vart tiden tar vägen, allvarligt!?


Till helgen kanske det blir en tur på marknad med Jessica, Fredrik och barnen. Dom var förbi en sväng häromdan. Sånt tycker jag om, nån kommer förbi en timme eller två efter jobbet så man kan sitta och prata strunt tillsammans. Själv är jag jue alldeles för trött för att orka gå/åka nånstans när jag slutat jobba, kanske vore annat om vi hade en fungerande bil.

Förresten så är det väl dags för 2 dop på samma dag snart, först på broders Alexanders dop kl12, sen ska jag på klåpardop 2 timmar senare i samma kyrka. Onödigt att skriva så kanske, det är på Agnes dop såklart. Verkligen tur att det är i samma kyrka så det går nog bra med båda ändå. :-)


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa vr som kom idag. :-) Sugen på en bit choklad, undra om hjärtat ska in på macken på väg hem. :-D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards