Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av S - 8 augusti 2010 16:20

Helgen har varit helt okej!

I fredags firade vi jue 2 år tillsammans, så jag laagade gomiddag tills hjärtat slutade. Det blev fransyska, hasselbackspotatis, sallad, sås och bröd, ja, gomiddag! :-D Vi åt lite glass till efterrätt. På kvällen blev det bio med tillhörande biochips, vi såg Trollkarlens lärling, den var helt okej. :-)


Igår så var vi en sväng till Stöde, med oss tog vi Julle så han fick hoppa borg och grejjsa på, jag åt en langos, den var dock aaaalldeles för stor och osten var inte så god, tråkigt. :-/

Efter Stöde blev det stan en sväng innan vi for hem och käka tacos. Efter maten slängde jag ihop en äppelpaj som vi fikade då syrran och barnen kom, Jacob fick paket med tröja och byggsats. Dom blev kvar till 21 typ, då åkte dom vidare och vi gick ner på stan för att lyssna på Woodstate. :-)


Hemma var vi nog vid 23.30, blev lite tv innan vi slocknade, imorse blev det sovmorgon då vi båda sov till klockan var nästan 9.30 :-P

Städdag har det varit, inte klart, blev trötta och dog av i soffan. Nu väntar hjärtat på en pizza medans jag väntar på en kycklingrulle, sen ska vi nog glo en film troja. :-)


En annan småsak. Skriver man ett inlägg om kompisar och sådär så kanske man ska lägga in bilder på just kompisar och inte på folk som man aldrig umgås med utan bara passar på att ta bilder för att man springer in i dom på krogen typ? Bara en liten tanke från mig som tyckte det såg väldans dumt ut. ;-)

Skapa flashcards