Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av S - 15 augusti 2010 14:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S - 15 augusti 2010 14:23

Nu är vi hemkomna till staden igen efter en helg i Rönningsböle. :-)


I fredags drog vi med oss Robin ut och så han fick grilla med oss, sen drog grabbarna in till stan för att kika på Sigge Hill och nå fler, jag hade ingen lust så SH inte är min största idol. Tror jag iaf. :-P


Igår var vi på kalas för lilla Zackarias som fyllde 1 år, stora lillkillen! Han var inte så superintresserad av att öppna paket men när leksakerna kom fram som var i dom så var det lite roligare iaf, och jättegod tårta fick vi. :-)

  Mm.. tårta!

Zackarias med "storkusinerna".

   

"Hm.. ge mig den där är du bussig!"


När vi kalasat klart så åkte vi mot Selånger kyrka för att dela Alex och Markus stora dag med dom. Fint bröllop, fina kläder, fint folk.. det var så fint så. :-)

Vi fick god mat och sånger, tal och lekar löste av varann, supertrevlig dag och kväll. Vi gav dock upp vid 21-21.30 då hondarna fått vänta länge nog på mat.

I kyrkan dårå.

  Puss puss!

  Teamwork!

  Vi satt tillsammans med Johan, Ewa och Robban.

  Folket i festlokalen.

 

Erik hade skrivit en sång till paret som han framförde. (Tips till alla musik-kunniga tills det är dags för oss, coolt att få en egen låt jue ;-))


Väl "hemma" igen så matade vi hundar och kollade på Benjamin Button, orkade dock inte se klart hela innan sängen tokropade efter oss.


Idag har vi städat och grejjsat iordning där ute innan vi åkte till mamsen och fick oss lite fika, vi har handlat på Ica och kommit hem och varvat ner. Känns som att klockan borde vara mer än den är, inte för att jag klagar på att det ändå är så länge kvar av dagen. :-P

Nu ska jag lägga mig i soffan och kika klart på Benjamin Button då jag lånade filmen av mamma. :-D Sen är det dags att fixa enchiladas till middag, det var längesen!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards