Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av S - 27 augusti 2010 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av S - 27 augusti 2010 18:38

Så var det helg då, det blev inte så mycket skrivet igår för vi fick besök av P´s kusin Elin som flyttat hem från London och när hon hade gått så var det dags för CSI och sängen. :-P


Idag slutade jag 15, var hem en sväng innan jag gick ner på banken och fick mig en ny dosa till internetbanken då inte min ville fungera riktigt. Handlade lite smått och gott på Bokia innan jag mötte upp hjärtat för lite mathandling och nya linnen på GT. Har fixat dom sista räkningarna nyss och hjärtat håller på med middagen, blir kroketter och kött ikväll, mumma!


Nu ska jag lägga mig i soffan med en skvallertidning medans maten blir färdig. :-)
Trevlig kväll på er.

Skapa flashcards