Alla inlägg den 2 september 2010

Av S - 2 september 2010 20:01

Jag är så trött, så fruktansvärt trött, i huvét! Kroppen skulle nog orka (så länge det inte blir värre med magen) men i mitt huvud är det totalt kaos.. eller kanske bara det att mina hjärnceller har rave eller nåt, vem vet. Jag behöver verkligen helg så det är skönt att det är fredag imorrn, skönt även om jag jobbar till 17!

Jag har hintat min söta sambo om att jag vill bli utbjuden på middag imorrn så jag har inte tagit fram nån mat ur frysen. ;-) Hoppas det blir nåt gott!


På lördag verkar det vankas fest för hjärtat mitt, nån som vill komma och vara med mig då?! Jag har planer på en stooor godisskål och en film eller så, såg att det var billigt lösgodis på Hemmakväll så blir nog en sväng dit imorrn eller på lördag. :-D


Sitter och kikar lite på Mitthem, nu när vi är ute så kan jag meddela ALLA att hålla öron och ögon öppen efter en 3:a till oss, helst på Söder/Östermalm, vill fortsätta ha nära till jobbet även i fortsättningen. ;-D


Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på teve tror jag, som sagt, huvét är trött!

Ovido - Quiz & Flashcards