Alla inlägg den 4 september 2010

Av S - 4 september 2010 15:35

Jag och hjärtat var jue ner på stan en sväng på förmiddagen, vi (jag) shoppade lite och tog en fika på Charm, mysdag liksom. :-)

Det som fick följa med hem förutom mat och sprit var:

 

Regnställ från Didrikson på Stadium, jag har lånat bilden från deras hemsida men jag köpte helsvart. :-)

     

Gick in till Lisa och där hittade jag ett nagellack och 2 skuggor, eller ja, hittade nog lite mer men just idag var det dessa som fick följa med hem. ;-)


Jag hittade även ett par vinterskor på Wedins men dom fick inte följa med idag, dom satt bra men jag ska fundera lite på det. :-)

Nu ska jag börja laga mat strax, ska bara måla naglar först. :-D

Av S - 4 september 2010 10:41

Jo, idag blir det en sväng på stan eller BC, eller kanske båda? P vill ut på Skopunkten och kika på skor, kanske jag hittar mig några jag också?! Kan jue va kul med nå annat än sneakers att sätta på fötterna. ;-)

Jag ska typ hoppa i byxorna och borsta tänderna så är jag klar, det är väl så att vakna med tuppen varje morgon. Funderade på vad sovmorgon är, men det är nog sovmorgon vilken tid man än vaknar så länge man slipper vakna av väckarklockan, eller!?

Ikväll vankas det party för P så jag ska klura på vad jag ska göra. Som det verkar så är förfesten här.. antingen umgås jag, eller så stänger jag in mig i sovrummet med godisskålen och glor på en film. Jag vet jue vad som låter mest lockande iaf... ;-P

Näe, hoppa i ett par byxor var det ja!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards