Alla inlägg den 6 september 2010

Av S - 6 september 2010 19:19

Idag har jag varit lääänge på jobbet, eller iallafall längre än vanligt, 8-19 är väl rätt normalt med kvällsmöte. :-)


Nyss när jag kom hem så hade jag fått 2 brev från MVC, ett där det stod att mitt ferritinvärde var 53, så dags att knapra lite järn...behöver dock bara ta en varannan dag för det var jue inte superlågt. :-D Sen ett till brev med nästa tid hos barnmorskan, i mitten av oktober. Hms.. tiden går rätt fort ändå, snart har jag gått halvvägs!? Galet..

I övrigt så är väl magen sisådär, ringde jue MVC förra veckan och frågade lite.. "det ska vara så när man är gravid", sen ringde jag för att prata med barnmorskan i fredags, då var hon ledig så ringde idag igen, svaren på mina frågor var typ:


1: Ring sjukgymnast för koll

2: Ring läkare om sjukskrivning

3: Kom och kissa för odling om Uvi


Det är inte så att man jublar, nej, men tänkte åka dit och göra ett toabesök iaf och ev ringa läkarn. Hur sjutton ska man veta vad som är normalt och inte när man inte fått barn förut? Hur vet man om man har sammandragningar? Känner mig lite småorolig men samtidigt inte, jag är jue så jävla dålig på att be om hjälp annars när jag är sjuk, och inte fan blir det bättre av att det låter på barnmorskan som att man bara gnäller?! Eller, hon var väl hjälpsam, men inte så mkt som jag kan tycka att hon borde vara!


Nej usch, det här skulle inte bli nån mammablogg, men jag var tvungen att gnälla lite idag bara. ;-)

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards