Alla inlägg den 7 september 2010

Av S - 7 september 2010 15:53

Det blev så att jag åkte på mvc och kissade idag på förmiddagen, tänkte ringa vc i Skönsberg också för att iallafall rådgöra med en sjukgymnast men det får vänta tills imorrn. Kan vara skönt att få veta om "knastret" i höften/låret går blir bättre med ett band, eller, iaf inte värre!? Läkarn väntar jag med att ringa tills jag vet om det är nån uvi eller inte, om det är det så får jag väl ta en penicillinkur och se om det blir bättre. :-)


Annars då?

Sjukt konstigt väder det är ute! Imorse när jag gick till jobbet hade jag fingervantar på mig, nu när jag gick på affärn efter jobbet kunde jag knappt ha jackan på mig, och då hade jag bara linnen under!? Skönt med värme ett tag till, självklart, men då kan det väl vara så på morgonen också så man kan ta på sig vettiga kläder!?


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa en tidning en stund, Pierre är väl hemma om en timme sådär så maten kan vänta iaf 30 minuter till. :-)

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards