Direktlänk till inlägg 15 september 2010

~Ge mig namnförslag!~

Av S - 15 september 2010 21:55

Vad skönt det är att rensa luften, tycker ni inte? Det har jag pysslat med här i soffan ikväll och det känns riktigt skönt att ha det gjort. :-)

Har kikat lite på namn också men hittar inget som riktigt fastnar till 100%, bara sådär halvt. Ge oss tips hörrni! :-)

Nu ska jag förflytta mig från soffan till sängen och försöka sova, jag proppar väl in några papperstussar i näsan först bara så ska det nog gå bra.

Nattnatt!

 
 
Lindizh

Lindizh

15 september 2010 22:04

My, tycket jag om =)
Kram

http://lindizh.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

15 september 2010 22:12

Ja, namn kan vara klurigt. Jag är ju rätt dålig på att vara klar i tid så att säga :P Jacob kunde ju inte heta Zelda, så ja, Marcus hittade ju Jacob i bibeln han läste. Så skoj hade han på bb ;) Dock när Leija kom så ville jag ha Leija som namn om det blev en tjej... inte MArcus.. men när bm frågade vad hon skulle heta sa jag Leija och sneglade på Mackan. Vem säger emot en tjej som precis har krystat ut en unge??? ;) KOmmer jag och Johan inte överens så tänker jag köra den taktiken även denna gången ;)

http://emmacandell.blogg.se

 
cicci

cicci

16 september 2010 05:03

DU ÄR GRAVID!!! och inte säger du nåt när vi skrev på fb!???!?!?! har helt missat de. GRATTIS!!!!!!!!! du kommer bli en underbar mamma!

http://www.ciccccian.blogg.se

 
Alexandra

Alexandra

16 september 2010 07:24

Svårt det där! Vi var väldigt oense om pojknamn men om Agust hade blivit utan snopp skulle han hetat Klara. Nu har vi pratat om Signe också. Elvira kanske? Tyra, Alva, Madicken, Linnea, Elli, Ellen, Juni, Juno eller lillSara kanske? :)

http://mudjur.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards