Alla inlägg den 16 september 2010

Av S - 16 september 2010 15:59

Undra vad vi ska unna oss för lyx denna månad jag.

Loggade precis in för att kika om min lön var klar, och det var den jue, med retrolön från 1/4 och allt så strax över 2 lappar extra inkasserar jag denna månad, inget jag tackar nej till direkt! :-D Sen kan vi jue gå över på Pierres lön denna månad, som då blir dubbel för att han går över från timlön till månadslön. ;-)

Självklart så finns det en hel del extrahål att stoppa dom i nu för att förbereda för lillan, men, nåt litet kan vi jue kanske få unna oss tycker jag!?

Faktiskt, så såg jag igår att man får 20% rabatt på vissa hotell med icakortet nu, så jag klurar på en minitripp till Sthlm i början av oktober. Vi får se det lite närmare, när vi vet exak vad P:s lön blir på, men frågar ni mig så tycker jag helt klart att vi kan dra en kort sväng. :-D

Nu ska jag slänga in kycklingen i ugnen och vänta på att hjärtat ska komma hem, idag har jag faktiskt bett honom att köpa med sig nåt gott, spännande att se vad det kan bli.. ;-)

Av S - 16 september 2010 10:36

Huua, vilket ruskväder jag vaknade upp till idag, trist, men eftersom jag ändå är hemma och sjukling så gör det väl inte så mkt egentligen.


Kul tycker jag iallafall att det är ni kommenterar! Det visar jue att ni faktiskt KAN och vet hur man gör! Mer sånt! ;-)


Annars så har jag kommit på att jag längtar sjukt mycket efter vintern, jag vill ha snö nu faktiskt! Bara vintern kan skippa så mycket halka det går så trivs jag rätt bra med vintern, mysigt är det jue. Jag längtar också tills att jag får börja pynta för jul! Hms.. ja, det var bara september än så länge ja. :-/


Nu ska jag nog ta mig en dusch, efter 3-4 dagar i liggläge med myskläder så luktar min kropp inte godis längre. Konstigt hur det kan bli!

Skapa flashcards