Alla inlägg den 24 september 2010

Av S - 24 september 2010 21:09

Jaa, så skönt det är med fredag idag! Känns dock som att helgen kommer springa förbi alldeles för fort, det brukar vara så när hela lördagen är uppbokad, skönt att det är med roliga saker iaf. :-)


Idag efter jobbet så skyndade jag hem och slängde i 2 maskiner med tvätt innan jag gick ner på stan och mötte hjärtat när han slutade. Vi gick och hämtade ut ett litet paket från Lindex med världens sötaste kläder, känns jättekonstigt att det är MIN bebis som ska ha det där på sig!?! :-D Helt galet att vi går in i v 22 straxens!

Iallafall så åkte vi ut till Birsta sen, började med en sväng på BC och mat på McD innan vi gick över på Ikea för att slutligen missa bussen hem med typ 50 meter, så det var bara att vänta en halvtimme det! Väl hemma så hängde jag tvätt och slängde i 2 maskiner till innan jag gick till datorn för att betala räkningar. *phew* Känns skönt att man hunnit med lite saker idag ändå, då jobbade jag faktiskt till 16 också!


Igår efter jobbet så drog jag jue hem till mamma, en mamma som var så söt så att hon t.o.m hade skurat badkaret för att jag skulle låna det. :-D Hjärtat kom dig när han hade slutat eftersom vi blev bjudna på middag, kyckling och ris, gott som alltid! Sen fick vi glass och chokladsås och struntprat innan snälla mamma skjutsade hem oss.


Nu ska jag ta mig lite salta pinnar och krypa ner i soffan med min söta sambo, vi ska glo lite Family Guy. :-D

Sen blir det sova, inte alltför sent, vi har jue 2 dop att gå på imorrn!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards