Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

~Jag glömde rubriken!~

Av S - 2 oktober 2010 15:10

Blev som sagt en sväng till Birsta idag efter att vi hämtat Julle, shit vad han klurade och kikade på vilken vagn vi skulle ha. ;-) Skoj att han tycker att det är roligt. :-)

Till slut blev det iallafall en Edge Duo Combi från Emmaljunga, såå fin! :-D

 

Jag tror att vi kommer bli helnöjda med den. :-)

Bilstol är jue klart också då vi ska få köpa av en gammal arbetskompis till mig, ja, alltså, hon är väl inte särskilt gammal, men det var några år sen vi jobbade tillsammans. ;-P

Skönt att det rullar på lite med saker nu, ska bli kul att åka till Sthlm också, misstänker att det kommer bli en del småshopping till bebis där.


Annars då?

Vi drog på Ica Maxi för att inhandla lite till kyl och frys, vi diskuterade vad vi skulle äta till middag och Julle drog upp lax, det lät ungefär såhär:

Julle: Jag tycker att lax är gott.

Sara: Det gör jag också!

Pierre: Jag äter inte lax.

Julle: Är det därför du inte är så smart?

*fniss*

Han borde faktiskt lära sig att äta lite fisk, han som jag bor med alltså, det är jue såå gott!

Idag blev det dock inte fisk, Julle kom fram till att han ville ha pizza så grabbsen drog precis iväg för att köpa mat, jag ska dock äta en kycklingrulle. Mums!

Hjärtat ska iväg sedan så jag köpte mig en korsordstidning som jag kan fördriva tiden med ikväll, kanske träna hjärnkontoret lite. ;-)

 
 
Elin Norberg

Elin Norberg

2 oktober 2010 15:25

Fisk är kanske det bästa som finns! :P Jag har ätit fisk och pärer varje dag i en vecka i sträck nu.

http://www.elinnorberg.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

2 oktober 2010 15:26

De där är jättefina :) Hade en sån till Jacob :)

http://emmacandell.blogg.se

 
Emma

Emma

2 oktober 2010 15:47

Ja, himla smidigt skötbord faktiskt. Då behöver man inte ett jättebord som står och tar en himla massa plats. Sen är de flesta ganska fula också :P Men det här tyckte jag om :)

http://emmacandell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards