Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av S - 4 oktober 2010 20:41

Igår skrev jag jue om att vi skulle ut på ikea idag, jag och Anna på jobbet. Jag skrev även att tiden brukar gå snabbt när man ska iväg sådär, FÖR snabbt, och det kan jag lova att den gjorde, jag var nämligen inte hemma förrän närmare 19 ikväll. :-P Skönt är det dock för jag tror vi hittade allt som vi hade skrivit på listan, nu ska vi bara se till att få tid att fixa allt också. ;-)


Imorrn har jag tidig dag, eventuellt så ska jag vara med brorsans Alexander en stund då jag slutar, sen ska jag nog fixa det som återstår att fixa i köket. Tvätta ska jag göra då det var upptaget på kvällstid resten av veckan, vill ha lite tvättat tills vi åker till Sthlm. På eftermiddan/kvällen kommer syrran så vi kan äta tillsammans innan vi ska ner på MUS för klubbkväll. Hms, jag tror att min dag helt plötsligt blev fullbokad!? :-P


Idag blev det förresten bara varma mackor till middag, det är jue gott och enkelt, skönt med enkelt när man kommer hem så sent, även om jag inte behövde lyfta ett finger för att dom skulle bli färdiga. En stund efter mackorna blev det kanelbulle som hjärtat hade köpt, mumsigt! Ni vet väl alla att det är kanelbullens dag idag!? :-)


Nu tror jag det blir sova strax så jag orkar upp till jobbet imorrn kl 7.

Nattinatt på er!

Skapa flashcards