Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av S - 11 oktober 2010 20:39

Hej på er alla!


Nu är man tillbaka i dom vanliga rutinerna efter en härlig helg i Sthlm med mycket shopping. ;-)

Igår blev det jue några timmar på stan innan vi åkte hemåt med tåget och lite shopping hann jag nog med då också. Hittade lite halsband och armband på Ur & Penn iallafall, en ny bh blev det också (ja, har insett att dom inte längre gick att trycka ner) och en bok på designtorget för mammor och pappor att fylla i, sen tror jag inte det blev så mkt mer. Pierre då? Har han shoppat nåt? Jodå, herrn har skaffat sig 2 par nya skor, kanske var så att det behövdes då han inte har typ 40 par redan. ;-) Fina var dom iallafall, och han tycker jue om skor så. Blev en fika på stan där också innan vi åkte hemåt med tåget.

Tack för en mysig helg mitt älskade hjärta!


Idag har det som sagt rullat på som vanligt, jobb 9-19 så nu är man sådär lagomt pigg i kolan. Mat har vi precis ätit så nu ska jag lägga mig och läsa en "Vi Föräldrar" som helt oväntat kom med posten idag.

Hoppas allt är bra med er där ute! :-)


ps. Jag såg Kissie på tunnelbanan! Coolt va!? ;-D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards