Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av S - 19 oktober 2010 21:37

Idag har vi varit på MVC för stick i fingret, mätning av magen och hjärtljud, allt gick bra, det var jue rätt häftiga hjärtljud att höra det där. :-D Allt såg bra ut och bm sa att det var en rörlig bebis och jag kan inte annat än att hålla med, hon fick sig en spark om inte två när hon letade efter hjärtljudet. ;-) Blev dock lite besviken då dom inte verkar ta mina sammandragningar på allvar alls, inte min vanliga bm och inte hon jag fick träffa idag (min ordinarie var sjuk). Att som igår gå en hel dag med sammandragningar titt som tätt KAN INTE vara normalt!? Jag försöker lyssna på kroppen och det enda jag vill är att få träffa en läkare, det verkar dock som att jag får ta tag i det själv. Dåligt tycker jag att inte alla får samma behandling, att bm "bara fixar" en läkartid. Vem vet, läkaren kanske säger att allt ser bra ut, men fine, då har jag fått det checkat iallafall! Blev lite ledsen idag när vi gick därifrån för att dom inte vill lyssna riktigt. Men men.. får väl vänta och se.. Jag vill inte bli sjukskriven men jag vill heller inte att lillan ska komma ut 15 veckor för tidigt.


Nu ikväll har vi haft ett litet besök av Jessica, Fredrik, barnen och Danne. J och F dumpade lite saker här som babygym, babysitter, pump och lite annat smått och gott. Just pga dom där två så behöver vi inte handla så mkt alls, bara som "stora" sakerna.. möbler och sånt liksom. Såna vänner är guld värda tycker jag, en stor puss & kram till er! :-)


Ne, jag börjar jobba 7.30 imorrn så det är strax dags att sova, ska nog läsa lite i min bok först.

Nattinatt på er!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards