Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

~Sängliggandes~

Av S - 21 oktober 2010 20:56

Ja, idag har jag varit sängliggandes sen jag kom hem från jobbet typ.. jättespännande.

Slutade 13.30, då gick jag en omväg hem förbi ica så jag kunde handla lite, fixade så hjärtat fick det han ville ha till lunch imorrn då han är ledig och köpte hem julmust så han har imorrnkväll när jag ska bort. Snel tjej va!? ;-) Han var faktiskt supersöt igår när han kom från jobbet och hade köpt nåt till mig som jag pratat om i flera dagar. Eftersom min hjärna är som den är just nu, och värst igår, så kom jag inte på vad det kunde vara, men då hade han köpt julmust. :-D Det var sååå gott! En pepparkaka till så hade det varit en fullpoängare! ;-)

Det tog ett tag med den promenaden kan jag säga, det trycker så i magen, HELA TIDEN! Snigelfart är det som gäller för att försöka "lindra" trycket. :-/

När jag kom hem så la jag mig iaf i sängen med datorn och fixade månadens räkningar, såg helt okej ut faktiskt så kanske kan spara nån slant eller lägga lite extra på vagnen. Får diskutera med herrn i huset i helgen. :-) Iallafall så låg jag kvar och läste en tidning som jag råkade få med mig hem från ica, sen somnade jag.. :-P


Klev faktiskt upp vid 18.30 för att slänga ihop lite korv och mos till matlådor åt hjärtat då det var tomt med det i frysen, nu finns det 3 nya iallafall. :-) Själv så gjorde jag varma mackor även idag, var INTE sugen på korv och mos idag.

Just för stunden så längtar jag otroligt mycket efter mitt hjärta! Har saknat honom hela dagen och vill bara kramas med honom. Han är absolut det bästa som hänt mig. Idag fick jag mig ett litet leénde då han hade diskat undan imorse innan han gick på jobbet. :-) (Just diskning är annars inte hans starka sida ;-P)


Hjärtat skickade även iväg moderskapsintyget åt mig idag så till veckan ska jag greja med papper och söka havandeskapspenning. Vet inte varför jag ska envisas men nu har jag gett mig fan på att försöka jobba fram tills tiden för h-penning är ok, om jag nu ens blir beviljad det. Vi får se. Sen vet jag inte hur kul det blir jobbet när jag inte kan göra allt. Arbetskamraterna är guld och frågar hela tiden vad som passar mig bäst, men det känns ändå tråkigt att man inte kan göra allt man faktiskt är där för att göra. :-(


Imorrnkväll ska vi till Sara och umgås, vi tjejer på avdelningen, det ska bli mysigt och gott. ;-) Ska plocka ihop några sällskapsspel att ta med ifall det är nåt av dom som vill spelas. :-)


Snart går vi in i ny vecka också, v26 är det dags att kliva in i.. såg även att det är 7 dagar kvar tills vi är nere på 2-siffrigt. Helt galet. Iofs känns det helt galet att det är en liten människa som bor i magen på mig, det är hon väldigt bra på att visa också, att hon lever. ;-)


Nu slutar mitt hjärta!


Jag längtar! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards