Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av S - 24 oktober 2010 19:38

Jo, tidigare i eftermiddag så gick jag nästan av en slump in på blocket och kikade på soffor, kom på att vi jue faktiskt är på jakt efter en men inte kollat på länge och vad hittar jag!? En svart hörnsoffa i fejkskinn för noll och ingenting! Började jaga bil och allt sånt och det slutade med att mitt hjärta får soffan i väldigt tidig födelsedagspresent av sin mamma, så hjärtat och Robban är på g och ska hämta den medans jag och Stina ligger och slöar i soffan. ;-) Vi har faktiskt jobbat lite idag.. burit ner alla utemöbler till förrådet och snart ska vi väl försöka plocka isär den nuvarande soffan så att vi kan slänga den. Shit vad skönt det ska bli med en soffa som inte suuuger åt sig allt katthår!


Tidigare idag så var broder med familj här på fika också och mina wienerbröd som jag bakade imorse fick godkänt, Zackarias tog två! ;-D Alexander myste mest med två av sina fastrar han, han får väl smaka wienerbröd om ett år eller så han också. :-P

Stina och Robban fick middag här i form av kasslergratäng och efter det drog grabbarna. Dom var tvugna att hämta släp i Matfors också så dom har precis kommit fram till soffan tror jag. Jag lär vara halvdöd när dom kommer med soffan eftersom jag varit vaken sen typ 7.15 imorse. *gäääsp*


Jaja, nu ska jag skicka iväg en partylitebeställning, sen ska jag nog lägga mig i soffan en stund innan den blir i småbitar. :-)

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards