Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av S - 25 oktober 2010 21:30

Ja, idag är det jue måndag så då har det varit långdag på jobbet.. dock med en liten avslappning/massage i mitten av dagen. Vi har jue en förälder som gör praktik hos oss varje måndag med massage och ja, avslappning. Eftersom jag är gravid så kan jag inte få vanlig massage men testade idag (första gången) att få lite avslappning sittandes och guuuud så underbart! Fick skuldrer, axlar, nacken, armar och huvét, jag var nog i himmelriket där ett tag. ;-) Nästa vecka skulle vi testa nåt annat. :-)


Hjärtat skulle jobbat till 21.15 ikväll men fick ut atk så han var hemma bra precis 20, med en matpåse i handen. <3

Imorrn ska jag och mamma åka till Therese & Anders och hämta spjälsängen, ska bli skönt att få det gjort också, sen är det faktiskt inte så mkt mer kvar att handla tror jag? Ska nog ta och skriva en lista här på vad vi har så får ni hjälpa mig om det är nåt jag glömt!?


Imorrn är det kortdag på jobbet.. jobbar endast 7.30-13, jag har min lyxvecka den här veckan. Vi håller jue på att testa att rulla på ett 9-veckors schema och i det så är det iallafall 2 såna där lyxveckor tror jag.. kanske 3. Ska bli skönt iaf. :-) Eftersom hjärtat fick lön idag så har jag fått tillåtelse till att ha det imorrn, då kanske det blir nya vinterskor inhandlade.. jag fick ett ok till det iaf. ;-)


Nu ska jag sussa!

Nattinatt på er!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards