Alla inlägg under oktober 2010

Av S - 2 oktober 2010 15:10

Blev som sagt en sväng till Birsta idag efter att vi hämtat Julle, shit vad han klurade och kikade på vilken vagn vi skulle ha. ;-) Skoj att han tycker att det är roligt. :-)

Till slut blev det iallafall en Edge Duo Combi från Emmaljunga, såå fin! :-D

 

Jag tror att vi kommer bli helnöjda med den. :-)

Bilstol är jue klart också då vi ska få köpa av en gammal arbetskompis till mig, ja, alltså, hon är väl inte särskilt gammal, men det var några år sen vi jobbade tillsammans. ;-P

Skönt att det rullar på lite med saker nu, ska bli kul att åka till Sthlm också, misstänker att det kommer bli en del småshopping till bebis där.


Annars då?

Vi drog på Ica Maxi för att inhandla lite till kyl och frys, vi diskuterade vad vi skulle äta till middag och Julle drog upp lax, det lät ungefär såhär:

Julle: Jag tycker att lax är gott.

Sara: Det gör jag också!

Pierre: Jag äter inte lax.

Julle: Är det därför du inte är så smart?

*fniss*

Han borde faktiskt lära sig att äta lite fisk, han som jag bor med alltså, det är jue såå gott!

Idag blev det dock inte fisk, Julle kom fram till att han ville ha pizza så grabbsen drog precis iväg för att köpa mat, jag ska dock äta en kycklingrulle. Mums!

Hjärtat ska iväg sedan så jag köpte mig en korsordstidning som jag kan fördriva tiden med ikväll, kanske träna hjärnkontoret lite. ;-)

Av S - 2 oktober 2010 09:13

Jomen godmorgon på er då!


Det hände inte så mkt spännande igår så jag orkade inte blogga nåt, eller så var jag helt enkelt för trött. :-P

Fick god middag i form av klyftpotatis, fläskfilé och sås när jag kom hem från jobbet, sen vilade jag lite innan vi gick på ica för att köpa lite godis.

När vi kom hem så la jag mig och kikade på "Titta han snackar" på tv och när den var slut så började vi titta på Salt. Dock så hade jag tydligen en trött sambo för vi hann se en timme, sen sov han sött. :-P Får kika klart på den lite senare tror jag.


Just nu är han på g till svärmors jobb för vi ska låna hennes bil lite idag. Vi ska hämta Julle, sen ska vi på Barnens hus en sväng, nu SKA jag boka vagn! Beroende på hur mkt klockan blir så tänkte jag skicka iväg grabbsen på bio på eftermiddan också och ikväll får vi se om hjärtat eventuellt skulle iväg, då får jag väl roa mig själv med nåt eller om jag kanske försöker bjuda hit nån på lite filmmys eller nåt. Det återstår att se, klockan är jue faktiskt bara strax efter 9 än så länge. :-)


Hoppas alla får en bra dag!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards