Alla inlägg den 21 januari 2007

Av S - 21 januari 2007 17:36

på det roliga.. helgen asså. igår så for ja upp till helen i g-holm, gudarna vet när ja satte min fot där uppe senast. :Piaf så gick vi på granloholmsbutiken å handla, chips, cola o godis, osså hyrde vi en film såklart, den var helt klart sevärd. läskigt det där. efter filmen pratade vi lite skit o sen följde helen med mig till bussen när ja skulle åka hem. väl hemma så fastnade jag för ovanlighetens skull med lite yatzy, kom inte i säng förrns vid 3-3.30, så var väl inte såå pigg när ja vaknade imorse, men klev upp vid 10 iaf. dumt o sova bort lediga dagar. (: har diskat o donat lite, vandrade ner på hemköp å handlade mat. har invigt min fritös som ja fick i julklapp av mamma, friterade dock stripsen liiite för länge så dem blev liite hårda, men det gick å äta iaf. (: ska strax ta mig lite glass till efterrätt, tyckte ja kunde lyxa till det lite för mig idag. (: så glass o film blir det typ nu, sova tidigt. jobb imorrn osså apthelvete på kvällen. ); well well, have it nice.

Ovido - Quiz & Flashcards