Alla inlägg under oktober 2006

Av S - 31 oktober 2006 06:24

Blev inte lugnt i fredags. Blev världens jävla grisfylla. >_< Så nu blire verkligen lugnt ett tag. Fick ta ungarna i lördags, så missade tjejfesten, lite tråkigt. /: Men vi hade rätt mysigt hos malin me barnen å. I söndags efter ja lämnat dem så åkte ja hem o städade o så, o de blev wok t middag. :D igår efter jobbe blev de stan en sväng, käkade me anna o danne, oxå solade vi. Nu ska ja jobba. Tjo

Av S - 27 oktober 2006 06:22

Guuud nu regnar det!! Och oväder lär det bli, jävla smhi, varför kan dem inte säga att de ska bli sol?! >_< Nåt bra är iaf att det är fredag idag!! :D Blir lugnt idag, tänkte höra med malin om hon vill smaka min gratäng idag. Och bara mysa ikväll. Imorrn är det tänkt att ja ska passa ongarna, men anna har tjejfest me singstar o grejer, så tänkte höra om stina ville ta dem ist. Nu ska ja jobba. Tjo

Av S - 26 oktober 2006 08:38

Ja,så va de bara två arbetsdagar kvar igen. Och imorrn slutar man tidigt.Skönt det. (; Igår jobba ja sent,likaså idag.Men skönt att få sova lite längre på morgon. Igår efter jobbet så träffa ja malin o urban på stan, ja oxå blenda såklart. vandrade runt lite,malin köpte kläder t blenda.oxå köpte vi en te/latte på ch. (: blev bara slappa för mig när ja kom hem,skulle tvätta men maskin va trasig. /;

Av S - 23 oktober 2006 16:41

jaa, nu vill jag hem! men ja får sitta här o vänta ett tag till innan det blir dags för apt o sen hemgång. Hoppas det inte blir alltför segt! Har inte ens en aning om vad apt är för nåt. ;P Har bara vart på ett apt, och det var vårat "fest-apt" på midälva. Och det var väl inget vanligt apt precis. Anna har precis åkt hem för det tog slut på barn, så det var liksom ingen mening att hon stannade kvar nå mer. men skoj att få jobba lite med en kompis sådär. (:Och jag vet inte vad det varit med barnen idag, känner mig som en surkärring när man får säga åt dem hela tiden. kanske för att det är måndag som dem varit så uppspelta. jobbigt har det vart iaf. blir nog bara hem o sängen ikväll, tänk om ja måste öppna imorrn! iofs så var de ja själv som sa att det var lugnt. får väl veta sen hur det blir. skönt att få gå hem tidigt iaf. tänkte nästan ta ut lite tid o försöka gå så ja kan åka med halv 1-bussen isf. :Dhm, nu blir det tomt här, så nu ska jag bege mig på en liten promenad innan apt:n!tjosan!

Av S - 23 oktober 2006 11:56

måndag idag, var halvsegt att kliva upp imorse. tur ja duscha igårkväll så ja slapp det imorse. klev upp typ 20 min innan ja skulle gå tror jag. ;P haft planering idag, skitkul men helt yrt. förstår inte vad de är som gör att man så gärna vill planera. Kanske för att man slipper barnen i nån timme. ;P om typ 1 o ½ timme så kommer Anna hit o jobbar med mig i eftermiddag. sen så har vi apt 17.45 När ska alla dessa möten ta slut!?! Redan börjat prata om nästa avdelningsmöte, och då hade vi ett i torsdags! *suck* Vart tar min fritid vägen!?!? får se vilken tid jag är hemma om alexander kommer ner o umgås en sväng, ska jue kanske öppna imorrn oxå så det blir då ingen sen kväll. måste städa o diska oxå. *suck* flaskor hela diskbänken! nej, nu ska ja ut o göra fredsduvor med barnen! Tjo! *tackar gud*

Av S - 22 oktober 2006 22:28

Slut på helgen. Jag var så glad i fredags, veckan hade gått så fort. Oxå går helgen minst lika fort. /: Blev inge daniel i fredags, han skulle fota, så var iväg t malin istället, och sen drog ja ut. I lördags blev de malin tidigt, mamma var ner på en fika där, oxå fixa vi mitt hår. På kvällen kom anna, jennie o börje hit o förfesta, skoj. Idag har ja slappat o varit hos daniel. (: O nu blire sova.

Av S - 20 oktober 2006 07:20

Jaa, då vare fredag då, underbart! Förstår inte hur veckorna kan gå så fort! Men de är väl som man säger, tiden går fort när man har roligt. (: Blev inte såå himla sent igår, var hemma strax efter 8. Då tog ja bara en mandis o gick o la mig. Ikväll ska jag iväg o umgås med daniel, var ett tag sen så de blir nog skoj. (: Men nu ska ja iväg på jobbet iaf. Ha en bra dag alla.För de tänkte jag ha. (:

Av S - 19 oktober 2006 16:24

har slutat, men sitter kvar på jobbet. vi har avdelningsmöte ikväll. det suger att ja inte har körkort o bil så ja kan åka hem mellan alla möten o shit. om två veckor har vi apt tror jag. :Pmen bara en dag kvar snart. jag förstår inte. veckorna bara flyger iväg. snart har ja jobbat här en månad. känns som det var igår ja började.. herregud. i den här farten kommer jag snart vara utan jobb igen. bara 5 månader kvar. ;P idag när vi var på kultan så sprang ja iaf iväg o köpte salvan till min fot. nu jäklar ska vi se om den blir bättre, det hoppas jag iaf. och nu ska ja springa o hämta min sallad som ja hade mä mig, annars kommer ja va dööhungrig när ja kommer hem ikväll. puss o kaka. (vem faen är de som brukar säga så?!?!)

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards