Alla inlägg under juli 2009

Av S - 31 juli 2009 07:41

Om ca en timme så åker vi mot Leksand! Wheee!

Av S - 30 juli 2009 10:31

Tjejkväll här igår då, det var trevligt. [:
Jag, Veronica och Anna B gick på Olles en sväng också, Anna var på g men jag och Veronica kom aldrig upp till hennes nivå riktigt. Jag blev mest trött av allt folk och värmen, men det var skoj att komma ut och titta på folk ändå. [:


Anna och Emily väntar på maten [:

Alla sitter och mumsar. [:

Emily, Veronica och Frida

 

Klart det ska va rosa sugrör och rosa isgrej. :D

Anna är taggad för singstar! :D

Av S - 28 juli 2009 10:20

Idag fick jag faktiskt sova lite längre än igår, typ en hel timme! :D


När hjärtat gick på jobbet så gick jag ut på en prommis, skönt när man har det gjort. Har kokat ägg så ska äta lite frukost nu tänkte jag, sen får jag se vad dagen ger mig, måste nog handla, glömde några småsaker igår som jag ska ha tills imorrn. Får se om jag gör det idag eller imorrn. 

Vädret är jue inte det bästa idag så kanske bara slänger mig i soffan och läser boken jag köpte i helgen. 


Jag funderar dessutom starkt på att byta blogg, till en lösenordsskyddad, vissa har inte här att göra när det bara ska bli onödigt tjaffs. Då behöver man inte läsa vad jag skriver. Jag får se vad som händer.

Av S - 27 juli 2009 17:06

Japp, blev en prommis imorse, såg jue att man kunde kolla och mäta på en sida så mätte när jag kom hem, var nästan 4 km. [:


Gjorde mig klar iaf och gick ner på stan för att träffa Linda, vi började med en sallad på coffeehouse, det var ett tag sedan det. 

Blev en sväng på stan också, jag hittade nå linne och lite nya undisar, det var på tiden det kan jag säga! Sen åkte vi ut mot Ica Maxi för att handla lite, gjorde ett litet stopp på Magasin1(heter det så), och hittade en jacka där som jag ska kika lite närmare på innan jag ska börja jobba igen efter semestern. [:


Var hemma vid 15, har slöat här nästan 2 timmar ser jag jue nu! Tog dock en paus förut för att grejja lite till middagen, lillasyster och Johannes kommer jue sen och ska äta här. [: 


Det var liksom inte så mkt mer än så, kanske att jag vill ha medhåll på en sak..

Om man tar upp en sak och får en fråga om den saken, är det inte rätt löjligt att inte ha nåt att komma med då? Rent skitsnack måste det jue vara isf? [;

Av S - 27 juli 2009 08:22

Ja då var jag här igen då. [;


 I lördags så ringde jue klockan typ 7 på morgonen, jag var rätt pigg faktiskt. 

Vi gjorde oss klara här hemma, sen drog vi på McD för frukost, vi fick dock åka hem en sväng innan det blev frukost eftersom hjärtat hade glömt plånkan hemma. ;P 

När vi väl handlat frukost så hämtade vi upp Mats och sen drog vi norrut. [: 


Vi började på stan så grabbarna fick kolla skivor, jag kollade väl jag också men hittade inget av intresse. Sen vid 13 så åkte vi och mötte upp mamma och hennes karl, morbror, kusin och hennes kille, vi skulle åka till ett ställe med jättegoda räkmackor tydligen. Dock så blev det inga såna mackor för stället var abbonerat, lite trist, men det var gott med kinamat också. [; 

När vi ätit och surrat ett tag så åkte vi hem till morbror en sväng, han surrade musik med grabbarna och jag surrade skit med mamma i köket. :P 

Vid 17 så åkte vi mot Sundsvall igen, roligt att få göra nåt, alltså åka iväg lite på semestern, spec när man kan passa på att träffa släkt på en gång. [: 


Igår så hämtade vi upp min lillasyster ute i skogen i Njurunda, sen hämtade vi upp Johannes och åkte ut till Birsta. Kikade runt lite, jag hittade lite nya linnen och en bok. Lunch blev det på mcd innan vi åkte inåt stan igen. 

Hämtade upp Robin och Alex, lämnade av Stina och Johannes och drog ut till Matfors för att lämna bilen och fira Leif lite i efterskott. [: 

Väl hemma så dog hjärtat av lite i soffan, själv så vek jag tvätt och plockade ur och i diskmaskinen innan jag intog soffan jag också. 

Blev film innan vi somnade, klockan var seriöst inte ens 21.30 innan jag sov sött. :P Kan vara därför jag klev upp 7.20 idag eller? [;


Nu ska hjärtat strax gå till jobbet, själv så ska jag äta lite frukost och sen ut och gå en sväng. Klockan 12 ska jag möta Linda på stan för lunch. Skoj! [:

Av S - 24 juli 2009 21:54

Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev, vad tråkig jag är. ]:

I veckan har jag iaf: 


*blivit bjuden på lunch på stan av mamma

*bjudit Stina och Johannes på middag, köttsoppa och nybakat bröd

*haft Jessica och Veronica här på fika, massa tjejsnack 

*kollat på massa filmer

*latat mig och plöjt igenom 2 säsonger av Laguna Beach


Idag har jag slöat hela dan, sen när hjärtat slutade jobba så kom Leif och hämtade oss så vi kunde få låna bilen. När han var hemma i Matfors igen så drog vi in till stan, hämtade Stina och åkte ut till Birsta en sväng, också blev det middag på Max. Hämtade lite skivor hos Gunilla och sen körde jag lite bil. När vi kom in till stan igen blev det efterrätt i form av milkshake. Yummie! Innan vi skjutsade hem Stina så tog vi en sväng upp på Norra och kikade ut över staden. [: 


Imorrn ska vi åka till Umeå och kika lite, kul och få göra nåt på sin semester. [:

Av S - 20 juli 2009 14:55

Blev jue så att vi åkte ut med kissen till Gunilla förut, då blev vi kvar där på fika en stund och Leija kollade in huset. ;P

När vi åkte därifrån då blev middag och sådär inhandlad på Citygross innan jag blev avsläppt här hemma. 

Har spelat en stund och tänkte dammsuga som sagt, men det kanske får vänta tills imorrn, ska jue tydligen va dåligt då också. Ska iaf iväg på stan med mamma en sväng, skitsamma om det regnar. [:

Av S - 20 juli 2009 09:55

Jaha.. idag är det min första riktiga semesterdag då, helgen räknas tydligen inte. Och vad är det för väder?? Måste vara nåt som är fel. Ärligt. ]:

Fick iallafall sovmorgon idag, vaknade till när hjärtat klev upp men somnade om igen och vaknade för en halvtimme sen.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, kanske dra en sväng med dammsugarn eller nåt, och kanske äntligen få ordning i badrummet?

 Ska iallafall iväg en sväng sen då syster kommer, ska till Gunilla och lämna av en kissebebis. [:


Igårkväll hade vi film-maraton iallafall, såg Final Destination 1, 2 och 3, sen var vi trötta och somnade. :P

Annars har det inte hänt så mkt spännande, lördagen har jag väl redan skrivit om?


Börjar även bli väldigt jävla trött på en viss person. Själv så tycks hon inte klara nånting själv, men andra måste hon "hjälpa" eftersom dom inte länkar rätt eller skriver ditten och datten på facebook.

Seriöst.


Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards